Nysil Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Har lastet ned demoen til dette spillet. Problemet er at når jeg starter spillet, blir jeg kastet tilbake til Windows! Har mistanke om at jeg trenger en fix til ATI-driverne mine...Noen som har samme problem eller vet svaret på mitt problem? Mvh Kjell Lenke til kommentar
tozer Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 jeg har akkurat samma problem, ati r 9800 pro AIW ( sapphire ) win xp Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det er ikke drivere eller noe sånt! Dere må sette språket til engelsk(australsk) Kontroll panel og Instilling for region og språk! :-) Lenke til kommentar
yodayoda Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Skift språk til Engelsk(Australia) Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Kanskje bare jeg som er dum. Men hvor skal jeg velge dette. Når jeg installerer så kan jeg velge mellom tysk, engelsk og fransk. Og der velger jeg self engelsk. Men når spille skal startes får jeg svart skjerm i noen sec og så detter jeg ut i windows igjen. Har veldig lyst å testa spillet så om noen har noen tips så hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Du må gå på Kontrollpanelet, under Språkinnstillinger --> regionale innstilinger. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 har nu heile spillet,og du må sette alt til engelsk for og få det til og funke Lenke til kommentar
Sandrock Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 omg.....må sette windows instillinger for at et spill skal funke......like....wtf m8 ? lol.... det er jo latterli Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 La meg si det sånn. Demoen er lagt ut i england, og den har de da satt engelsk språk til. Hvis du har måttet gjøre dette "fordi du har hele spillet", så driver du med piratkopiering og warez, som er ulovlig. Lenke til kommentar
Kei Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Alastor takeiteasy ingen her driver på med pirat. ingen Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Han kunne jo ha kjøpt det i utlandet ? Kanskje det er samme problem der ? *grin* Når vi først er inne på NFS Underground... Er det mulig å konvertere musikk filene til wav ? Det gikk på NFS Hot Pursuit 2, men da var alle musikk filene i hver sin .ast EA games fil. Nå er de bunket sammen i store filer ? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Må nok skifte de regionaleinstillingene til Engelsk (USA) for at det skal funke! Måtte det samme selv. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Har folk kjøpt spillet i butikken, så trenger de ikke det nei... Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ikke om de har kjøpt det i norsk butikk nei. men om det er bestillt fra USA. Jeg har flere Need For Speed spill i hylla, og det er forskjell på utgivelser over there og her i europa Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Takk og takk dere Eng(australia) var det som skulle til. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Denne har vært tatt opp før. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Denne har vært tatt opp før. og? uansett: Need for speed ruuuler....har altid likt need for speed serien! weee Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 det finnes en patch som skal kunne fikse problemet, hvis noen er intressert har jeg patchen på FTP serveren min, ta kontakt hvis noen vil ha tak i den Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 For NFSU patch: untouchable.serveftp.com port: 21 Login: NFSU pass: Patch Adgang vil være mulig fra 18:00-19:30 i dag.. Enjoy Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Vet noen om det er multiplayer i spillet? Over LAN tenker jeg på. Er ikke det på demoen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå