ilPrincipino Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Britene dominerer som ventet banesyklingen: - Gull og verdensrekord, forfølgelsesritt for lag (både i herre- og dameklassen!) - Sølv i Keirin for kvinner - Begge finalistene i sprint for menn (begge satte ny olympisk rekord i kvalifiseringen) - Gull i lagsprint for menn (olympisk rekord) De har altså tatt gull i alle øvelsene hittil bortsett fra Keirin for kvinner (sølv) og lagsprint for kvinner (deltok ikke)! Endret 13. august 2016 av ilPrincipino Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Mo Farah leker seg til nok en gullmedalje på 10 000 meter. Pernille Blume med en sjokkerende seier på 50 meter fri for kvinner i svømming, gratulerer Danmark! Nå er det Henrik! Kom igjen! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Bronse i bryting! Helt sjukt! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Bronze til Stig Andre Berge Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Trippel bronse nå! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Dette er Norge i et nøtteskall as... "Som et gull for meg". Hjelpes. Kan du se for deg en Amerikaner gå ut i Amerikansk media og si h*n er fornøyd med tredjeplasser? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Dette er Norge i et nøtteskall as... "Som et gull for meg". Hjelpes. Kan du se for deg en Amerikaner gå ut i Amerikansk media og si h*n er fornøyd med tredjeplasser? Skivebom... 4 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) Typisk norsk er det å ikke glede seg om andres prestasjon. Flott med bronse! Husker i forrige OL da Montenegro fikk sølv i håndball og jublet mere enn Norge som fikk gull. Han Berget har hatt mange problemer i tidligere OL og jeg unner han bronse. Bra jobbet Berget! Endret 14. august 2016 av Mr.Duklain 6 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 De norske kommentatorne er så like i stemmen, at det er et surr for meg hvem av de 2 som snakker. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2016 Forfatter Del Skrevet 14. august 2016 Fikk ikke sett, hvordan klarte de å dele bronsen? Var det ingen bronsefinale? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Fikk ikke sett, hvordan klarte de å dele bronsen? Var det ingen bronsefinale? Visstnok 2 bronsjer i bryting. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Ah kvartfinale mot Sverige. Alltid litt extra kjekt å slå svensker. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Skivebom... Typisk norsk er det å ikke glede seg om andres prestasjon. Ser ut som jeg har blitt litt for Amerikansk etter noen år her borte. Han skal få lov til å være happy med bronsen, om det var det som var målet hans. Problemet mitt er at Nordmenn virker å være fornøyd med bronsemedaljer. Det er ikke jeg. Ingen husker de som vinner bronsemedaljer, og ingen husker hvor mange bronsemedaljer Michael Phelps har fks. Det er gullmedaljene folk snakker om, og der har vi fremdeles ingen. Derfor syns jeg det er superkleint når han går ut og sier at dette er som å vinne gull. Leste i går noen som havnet på 47. plass eller noe sånt, og var fornøyd med det også. Det blir for dumt. Sorry. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) Dægern. Det var et snevert syn. Hvis man ikke kan juble over en overraskende bronse er ting gått litt langt. Han sa forøvrig også følgende: jeg har jo enda noe å jobbe mot. Er ikke på toppen! Han sier heller ikke at det er som å vinne gull. Men som å vinne gull for han. Vesentlig forskjell. Og 47 plass? Aner ikke hva det er snakk om, men hadde eg vært 47 beste i verden i noe hadde eg syns det var allright. Og en debut? En ung deltaker? Skal ikke få være fornøyd med noe slikt? At du orker å være arsenal supporter er forøvrig utenfor enhver fatteevne hos meg hvertfall Endret 14. august 2016 av Jotun 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) Kan se det der på begge måter. Bronze er..litt dritt på en måte, jeg hadde ikke likt bronze. Men det er selvfølgli helt greit å være veldig fornøyd med det. Endret 14. august 2016 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Hvis måler var topp ti og eg fikk bronse. Konge. Hvis målet var gull, ikke konge med bronse.... Situasjonsbetinget. Han har mange gode grunner til å være kjempefornøyd med bronse, og ha rett til å juble for det uten å få kritikk. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) Bronse får jo litt ekstra krutt med seg når man går i bronsefinale. Likeså at sølv i tilsvarende jo først kan føles litt som en nedtur, fordi man taper gullet. Gøy å se en slik glede hos Stig! Vel fortjent Endret 14. august 2016 av Samara Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Er det liksom meningen man skal være oppe til kl halv 4 i natt for å se 100m finalen. Vil jo se den direkte men hvem orker det! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 hvis man vil se det direkte ja, men det vil nok vises i reprise hele mandagen, så du går ikke glipp av så mye Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. august 2016 Del Skrevet 15. august 2016 Bolt jogger i mål på 9.86. Helt latterlig hvor enkelt han får det til å se ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå