Benbjo Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Norge ender med null gull dette OL. Vi havner bak Fiji, Puerto Rico, Usbekistan osv osv. på medaljestatistikken. Patetisk. Disse nasjonene gjør det som kjent skarpt i vinterutgaven av OL 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) Herrem altså. Er det mulig. Hvorfor i helvete safet hun ikke istedenfor jævla show-off lobben. Latterlig. Norge skapte straffe på straffe. Nei nei. Norge har med 74 atleter i dette OL'et inkludert håndballjentene. Likevel klarer ingen å ta gull. Nå ligger vi på 67'plass i medaljeoversikten. Land med 10 utøvere ligger bedre an enn oss med bla gull. Vi har mange med men ingen som er gode nok. Vet ikke hva utøverne øver på. Endret 19. august 2016 av Lami Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 (endret) Norge ender med null gull dette OL. Vi havner bak Fiji, Puerto Rico, Usbekistan osv osv. på medaljestatistikken. Patetisk. Disse nasjonene gjør det som kjent skarpt i vinterutgaven av OL Vinter-OL er selvsagt nada sammenlignet med sommer-OL, globalt sett. I 90% av verden er "OL" synonymt med Sommer-OL. Norge har et fotballandslag som ikke har vært i et mesterskap på nærmere tjue år, tar knapt nok et par bronse i sommer-OL, men vi klapper oss selvsagt på skulderen og sier at vi i det minste er gode i vinteridrett da. En patetisk idrettsnasjon, selvsagt. Endret 19. august 2016 av Mchansern 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. august 2016 Del Skrevet 19. august 2016 Regnet med at Brasil mot Canada i kvinnefotball ville være rått parti? Men kanskje det er noe annet på kvinnesiden, Canada leder.(tok den nemlig med på bongen i dag) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Norge ender med null gull dette OL. Vi havner bak Fiji, Puerto Rico, Usbekistan osv osv. på medaljestatistikken. Patetisk. Disse nasjonene gjør det som kjent skarpt i vinterutgaven av OL Vinter-OL er selvsagt nada sammenlignet med sommer-OL, globalt sett. I 90% av verden er "OL" synonymt med Sommer-OL. Norge har et fotballandslag som ikke har vært i et mesterskap på nærmere tjue år, tar knapt nok et par bronse i sommer-OL, men vi klapper oss selvsagt på skulderen og sier at vi i det minste er gode i vinteridrett da. En patetisk idrettsnasjon, selvsagt. Don't cut yourself on that edge. Jeg er ikke uenig i at Norge er hovedsakelig en vinteridrettsnasjon, men jeg er så drittlei disse "one-upmanship-greiene" foilk holder på med når det gjelder Norge og idrett. "Norge er dårlig", "nei, Norge er elendig!", "Nei, Norge er totalt patetisk", "Nei, Norge er sett på som tidenes dårligste idrettsnasjon!". Vi har en av de soleklart beste europeiske langdistanseløperne på kvinnesiden (som ble beste europeer på både 5000 og 10 000), to unge fremmadsstormende hekkeløpere som kan prestere stort etterhvert, syklister i toppklasse (som riktignok ikke presterte på topp under OL), vi tar jevnlig medaljer av all slags valør i roing, en svømmer som vi kan forvente store ting av (men som ikke presterte nå), bronse i bryting og tidligere har vi hatt noen av de beste spydkasterne i verden. Folk er veldig glade i å si at Norge er en mikronasjon i idrett og kun tar medaljer i små og ubetydelige idretter, men gir bæng i at de nasjonene vi havner bak tar gull i for eksempel trampoline, pistolskyting, moderne femkamp, osv.: idretter som de samme personene hadde latterliggjort Norge for å ta medalje i. PS: Nei, jeg vet ikke hva seertallene er for de idrettene jeg nevnte, kanskje blir de sett av 14 milliarder mennesker. PPS: Nei, jeg syns ikke at OL har vært en norsk suksess. Vi har udnerprestert, men vi hevder oss likevel i idretter som er enorme globalt (friidrett, sykkel, osv.). 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 Selv om medaljene kanskje har blitt utelatt, så har det vært nok av bra prestasjoner fra de norske utøverne. Mest imponert er jeg nok av han kappgangeren som kom inn til 7 plass. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) Norge ender med null gull dette OL. Vi havner bak Fiji, Puerto Rico, Usbekistan osv osv. på medaljestatistikken. Patetisk. Disse nasjonene gjør det som kjent skarpt i vinterutgaven av OL Vinter-OL er selvsagt nada sammenlignet med sommer-OL, globalt sett. I 90% av verden er "OL" synonymt med Sommer-OL. Norge har et fotballandslag som ikke har vært i et mesterskap på nærmere tjue år, tar knapt nok et par bronse i sommer-OL, men vi klapper oss selvsagt på skulderen og sier at vi i det minste er gode i vinteridrett da. En patetisk idrettsnasjon, selvsagt. Don't cut yourself on that edge. Jeg er ikke uenig i at Norge er hovedsakelig en vinteridrettsnasjon, men jeg er så drittlei disse "one-upmanship-greiene" foilk holder på med når det gjelder Norge og idrett. "Norge er dårlig", "nei, Norge er elendig!", "Nei, Norge er totalt patetisk", "Nei, Norge er sett på som tidenes dårligste idrettsnasjon!". Vi har en av de soleklart beste europeiske langdistanseløperne på kvinnesiden (som ble beste europeer på både 5000 og 10 000), to unge fremmadsstormende hekkeløpere som kan prestere stort etterhvert, syklister i toppklasse (som riktignok ikke presterte på topp under OL), vi tar jevnlig medaljer av all slags valør i roing, en svømmer som vi kan forvente store ting av (men som ikke presterte nå), bronse i bryting og tidligere har vi hatt noen av de beste spydkasterne i verden. Folk er veldig glade i å si at Norge er en mikronasjon i idrett og kun tar medaljer i små og ubetydelige idretter, men gir bæng i at de nasjonene vi havner bak tar gull i for eksempel trampoline, pistolskyting, moderne femkamp, osv.: idretter som de samme personene hadde latterliggjort Norge for å ta medalje i. PS: Nei, jeg vet ikke hva seertallene er for de idrettene jeg nevnte, kanskje blir de sett av 14 milliarder mennesker. PPS: Nei, jeg syns ikke at OL har vært en norsk suksess. Vi har udnerprestert, men vi hevder oss likevel i idretter som er enorme globalt (friidrett, sykkel, osv.). Haha, jeg har aldri latterliggjort Norge for å ta medalje i noen idretter. Jeg hadde blitt veldig glad dersom Norge hadde tatt medalje i trampoline, synkronsvømming, stup eller femkamp. Det er hyggelig at du er positiv på Norges vegne, men det er altså ikke jeg. edit: den kuleste medaljen norge noensinne har tatt i OL-sammenheng er jo sølv i fekting. Endret 20. august 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. august 2016 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) Svært dårlig OL for Norges del. Ikke et eneste gull eller sølv, kun noen få bronser. Det er dårlig det. Nei savner tidene vi hadde sjanse i noen grener, som spyd, herrehåndball, selv om det er blitt noen år siden ... Endret 20. august 2016 av Lami Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Er dette det dårligste OL Norge noen side har gjort? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Nei. Har endt uten noe som helst et par ganger. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Nei. Har endt uten noe som helst et par ganger. I moderne tid? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Nei. Har endt uten noe som helst et par ganger. I moderne tid? Spørs hva du legger i moderne tid. Dette er første gang siden OL i Los Angeles i 84 at vi drar hjem uten minst to gullmedaljer. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 (endret) Lol Toppidrettssjefen har svart på Torkildsen sitt utsagn, og sagt det var løgn. Typisk sjefer, bare pamper. EDIT: Rævva OL. Endret 21. august 2016 av Lami Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Sinnsyk håndballfinale til DK! Veldig bra at de slo Sverige totalt sett med medaljer Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Nei. Har endt uten noe som helst et par ganger.I moderne tid? Spørs hva du legger i moderne tid. Dette er første gang siden OL i Los Angeles i 84 at vi drar hjem uten minst to gullmedaljer. Ok ja vil si at fra 70-tallet til i dag er moderne tid. Håper vi kommer sterkere tilbake i 2020. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2016 Del Skrevet 21. august 2016 Finnes det noe mer unødvendig enn avslutningsseremonier i OL? Mye penger som går bort i fyrverkeri og klein musikk... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Liker avslutningsseremoniene jeg. Det samme gjelder åpningsseremoniene. Men noe er dørgende kjedelig ... Å se Kygo derimot var gøy. Men var det ikke mer han skal spille? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 ETT universitet i USA ender opp med flere medaljer enn de fleste land... 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Tyson Gay sin datter er skutt og drept. Det var trist. RIP ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå