Bruvik Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Vinter i fjellet. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Et velkomponert fotografi dette, behagelig fargebruk, fine linjer, dybde, lys/skygge og skarphet...de røde bygningene bryter flott mot snøen....well done! mvh Ulv Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Flott vinterlandskap Bruvik M v h Leif Lenke til kommentar
Bruvik Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Tusen takk folkens! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Et meget velkomponert bilde med hvite vidder og røde bygninger som kontrast. Så har du unngått utbrenthet i den ellers kritthvite snøen. Det er bra. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Flott utsnitt og komp der skarphet og farger heller ikke er noe å si på. Skulle jeg likevel korrigert noe her så innbiller jeg meg at det kunne blitt mer spenning med 1,5 cm kutt opp så diagonalen av fjellet til høyre går ut på øvre istedenfor høyre ramme. Stolpen nede til venstre kommer litt vel nær kanten så jeg ville hatt ørlite mer luft der. Men skriv nå dette på min smakskonto. Jeg har jo bare for vane å nevne små ting som jeg ville gjort anderledes. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Nydelig, med fint lys og bra komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg