fetaosten Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Bah, for en drittkveld. Norge taper mot spanierne (som ernst fra tv2 sier alt for mye), jeg har nesten ikke lest en dritt de siste dagene, og i morra er første eksamen! Jaja.. sikkert bedre om en mnd, når første semester (av ti!) er ferdig! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Bah, for en drittkveld. Norge taper mot spanierne (som ernst fra tv2 sier alt for mye), jeg har nesten ikke lest en dritt de siste dagene, og i morra er første eksamen! Jaja.. sikkert bedre om en mnd, når første semester (av ti!) er ferdig! Hva slaks 5 års studium er det du driver med da? Lenke til kommentar
megatron Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 jeg har nesten ikke lest en dritt de siste dagene, og i morra er første eksamen! Svar på alle oppgavene. Bruk sunn fornuft og det du kan fra andre fag. Hold hodet kaldt. Lykke til! Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Svar på alle oppgavene. Bruk sunn fornuft og det du kan fra andre fag. Hold hodet kaldt. Lykke til! det kan være lurt å bruke det du kan fra det faget du har eksamen i også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå