Gå til innhold

Logitech support på hardware

Anbefalte innlegg

I kveld så virker det som mottageren til det trådløse tastatur / mus oppsettet mitt fra Logitech har tatt kvelden.

Husker ærlig talt ikke hvor jeg kjøpte dette, mulig det var Spaceworld.

Har sendt en mail til Logitech support om dette, men er det sannsynelig at jeg kan få noe hjelp direkte derfra ?

Noen med erfaringer om dette ?

---Oppdatering----

Support hos Logitech var svært imøtekommende de, og jeg vil motta nytt utstyr om noen uker. Kommer fra Sveits.

Endret av jon_gunnar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt noen problem med mine Logitech produkt, men fikk grei og fin support med Logitech. Og det er jo selvsagt at de gir support for sine egne produkter. Håper jeg...  :roll:

Ja det regner jeg jo med :-) Tenkte mer på det at jeg går direkte til Logitech. Men jeg husker ganske enkelt ikke hvor jeg handlet dette.

Får bare se om jeg får noe svar på mailen min.

Lenke til kommentar
I kveld så virker det som mottageren til det trådløse tastatur / mus oppsettet mitt fra Logitech har tatt kvelden.

Husker ærlig talt ikke hvor jeg kjøpte dette, mulig det var Spaceworld.

Har sendt en mail til Logitech support om dette, men er det sannsynelig at jeg kan få noe hjelp direkte derfra ?

Noen med erfaringer om dette ?

Ja, jeg har fått direktehjelp fra Logitech Europe. Men kundene skal kontakte utsalgsstedet først.

Lenke til kommentar

I utgangspunktet skal alle kontakte utsalgsted for reklamasjon av ei vare, men ein del produsentar har laga eigne returordningar slik at det skal vere enklare for kjøparen å få produktet fiksa.

Eksempel.

Canon og Creative

Problemet avogtil med nokre produsentar er at det nå vere kunde som sender/leverer inn produktet, og ikkje selgar. Har opplevd at kunde måtte komme å hente prduktet hjå oss for å så ringe eit gratis nr slik at det kom ein budbil å henta produktet heime hjå kunde. Det var heilt umulig for produsenten å det i butikken (Microsoft Xbox)

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...