Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få dama til å sende småskitne bilder til andre

Anbefalte innlegg

Ei god stund før vi ble sammen så sendte dama bilder til meg av seg selv i dusjen, jeg trodde hun sendte bare til meg men har funnet ut at disse bildene ikke var heeelt ekslusive.

Vi hadde kjent hverandre ca en måned den gang og hadde ikke planer om å bli sammen, så hvem hun sendte til har jo ikke jeg noe med.

Det var ikke noe nakenbilder men de var veldig flørtende og viste maaaasse kløft. Litt uskyldig men deilig.

Fikk akutt ståpikk når jeg fant ut at hun hadde sendt bilde til en annen og fant ut at jeg tenner på akkurat dette.

Hun har ikke sendt noen slike bilder til andre mens vi har vært i forhold...

Vet mange får dama til å poste bilder på nettet til fremmede og det er jo en ganske vanlig kink.

Men jeg liker tanken på at hun sender slike bilder til noen hun eller jeg kjenner.

Jeg vet ikke hvordan jeg kan fortelle henne dette eller hinte det fram?!

Det kunne vært spennende for begge.

Jeg er ikke helt cuck av meg liksom så jeg synes selv det er rart at jeg tenner på dette i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: e4a8b...246
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo ende i utroskap. Vil du ta sjansen på det? 

Nei, jeg har jo tenkt på at det kan gå den veien.

Men hvordan skal det ende i utroskap når jeg får se bildene, vite reaksjonene og sånt?

Som med mange kinks så er aksept det viktigste og dersom det går over streken så får jo jeg lov til å si at nok er nok.

Anonymous poster hash: e4a8b...246

Lenke til kommentar

Ikkje for å være ein party pooper her, men eg trur det er ein dårleg idé å utlevere slike bilder til folk dere kjenner kun for å oppfylle ein fetish.

Det er nok ein viss fare for at bilda etterkvart blir dristigare å dristigare etterkvart som dei meir uskyldige bilda ikkje lenger er godt nok. Då kan dere fort finne dere i ein situasjon der du har "tvunget" eller "lurt" dama til å utlevere seg til bekjente på ein uønska måte.

Det er lett å dra parallellen til kor stor psykisk påkjenning det er for enkelte damer som har blitt utsatt for ufrivillig eksponering ofte i form av bitre ex-kjærestar som deler bilda eller pga hacking.

Det er kanskje kjekt og pirrande når dere sender kun til bekjente som dere har eit greit forhold til (og som ikkje blir støtt av å motta slike bilder), men plutselig er nokon av dei meir dristige bilda å finne publisert andre plassar slik at også familie, kollegaer og liknande får tilgang til dei.

Det er sjølvsagt ikkje alle dette er eit problem for, men det kan være greit å ha tenkt gjennom slike følger før ein beveger seg for langt utpå isen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Si at da du fant ut at hun hadde sendt det bildet til noen andre i tillegg til deg, så ble du jævli kåt. Og si at du vil at hun skal sende sånne bilder til andre. Kanskje du til og med kan ta bildene selv. Si at du tenner på det, og gi henne masse sex når hun gjør det.

BTW:

Dette forholdet kommer ikke til å vare lenge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jo ende i utroskap. Vil du ta sjansen på det? 

Deeeet tviler jeg veldig på.

Men, det vil helt sikkert føkke opp noen vennskap.

Det leder ikke til utroskap akkurat, men jeg er enig i hva Martine mener at risikoen er at du mister flere venner enn det er verdt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...