Golf'ern Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Dette var virkelig søppel, Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Skuffende omgang, Watford har spilt bra, gjør det vanskelig for oss. Håper det løsner i andre omgang. Elendig omgang av Blind. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Fy faen for en svak førsteomgang. Blind må av, Mata må våkne eller settes på benken i andre. Martial springer ikke like mye bakover som Lingard, så jeg mener at vi må foreta et bytte. Omså for å sette Martial på topp! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Håper Lingard kommer inn for Memphis, og Martial får venstrekanten eller at Rashford tas av for Lingard. Endret 2. mars 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Herregud så dårlig dette er. Ren flaks at vi ikke ligger under. Men er enda en andre omgang igjen. Dette kan fikses. Come on LVG/Giggsy. Gjør noe i pausen. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Vi ber nærmest om baklengs sånn vi holdt på. Må våkne i andre eller så blir det ikke poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Godt forsvar og keeper ser jeg. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Helt klart, solid og null nervøsitet der!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Hvorfor kan vi ikke spille slik som vi spilte mot Arsenal??? Ser jo mer og mer ut som slik vi spilte før de siste par kampene. Enkelt og greit fordi spillerne motiverer seg for enkeltkamper som betyr noe og hønseflokken her inne tror at "noe stort er på gang". Skjer hele tiden. Memphis kan vi bare shippe på neste fly til Nederland, topp 5 ræva spillere United har hatt i PLs levetid. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Godt forsvar og keeper ser jeg. med unntak av Blind Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Han var jo god mot Rømer. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Forskjellen på Depay, og de andre offensive spillerne er at han ihvertfall prøver. Martial blir ofte usynlig på høyrekant så Depay kan eventuelt bytte med Lingard Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Lingard på for Martial eller Rashford. Depay ønsker jeg å ha på! Mata må kanskje ut også, Herrera i tillegg. Blind må av.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Jeg stemmer for Rashford mot Lingard. Edit: Det kan sikkert hjelpe å bytte plass på Rojo og Blind? Endret 2. mars 2016 av Herrera. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg forventer en bedre omgang!! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 jeg å men tviler vi er latterlige nå Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Kan vi ta av den blinde idioten?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Holder ikke mål dette. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 bare spørsmål om tid før Watford putter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå