Schreiber Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Litt rart at folk klager over sidequests i DA:I, men hyller ME2? Dere har da ikke glemt at vi måtte scanne planeter der? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Litt rart at folk klager over sidequests i DA:I, men hyller ME2? Dere har da ikke glemt at vi måtte scanne planeter der? Tiden jeg brukte på å scanne planeter i ME2: 90 minutter Tiden jeg brukte på fetch-quests i DA:I: 25 timer Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Enda en utsettelse? Jaja, får håpe det betyr at spillet er et ferdig produkt når det kommer ut. Dette er første utsettelse. De ble sagt at det skulle komme Holiday 2016, nå kommer det 2017. Aldri blitt sagt noe mer enn dette. Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 ME serien tror jeg er de spillene etter WoW jeg har hatt mest glede av. Så fantastisk historie, kombinert med BioWare sin evne til å få deg til å føle noe for alle karakterene i spillet. Synd det hele sluttet med en bløt fis, men det endrer ikke synet mitt på resten av serien. Blir dag-1 kjøp det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå