Gå til innhold

skiløper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skiløperbildet var fint balansert ! Likte farvetonene i det, formidler en stemning. Bra !

Det andre var noe kjedelig og flatt. Lite interessant motiv, synes jeg. Formidler lite om fiskebåter, bortsett fra at det ser sånn ut der du tok bildet.

johanG.

Lenke til kommentar

Vinterbildet var meget bra, både komponering av motiv og eksponeringen, synes jeg. Fiskebåtene synes jeg derimot også ble noe kjedelig. Det ble for mye bryggekant, liksom, og lite båt. Da var jeg egentlig mer fornøyd med mitt eget fiskebåtbilde, se på www.manskow.net/kameratest og gå til C-750-test og landskapsbilder.

Håper du ikke tok det ille opp, men det var du som spurte om kommentarer ... :-)

Lenke til kommentar

joda takk for kommentarer, men det var meningen at det andre bildet (med fiskebåtene skulle bli litt kjedelig. synes stedet jeg tok bildet på va kjedelig, og har jo da tydeligvis klart å formidle det :-)

hvis jeg ville hatt et mer spennende bilde hadde jeg ventet til det ble sol (kanskje litt lenge å vente da).

måtte nesten ha med såppas med brygge ellers ville det ikke vært plass til måken..

takk for tilbakemeldinger :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...