akelbo Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Forza Motorsport 6: Apex markerer bilspillseriens inntog på PC.Gratis Forza-spill kommer til Windows 10 denne våren Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Gratis? There's no such thing as a free lunch. Blir vel noen gratis biler, og noen gratis baner, og deretter må man kjøpe resten til blodpris. Støtte for mods kan vi sikkert bare glemme. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg er helt 100% sikker på at det ikke blir noe støtte for mods. Tipper f2p modellen blir noe lignende League of Legends, du kan i utgangspunktet skaffe alt gratis, men det tar himla lang tid. Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Ser nå at Windows 10 er spesifisert, og at man sikkert er nødt til å oppdatere til dette for å spille. Da kan det jo være at spillet faktisk blir gratis, i den hensikt å overtale oss som nekter å oppdatere til win 10. Kjenner jeg blir mektig irritert, kanskje aller mest fordi jeg har virkelig lyst på dette spillet. Endret 2. mars 2016 av Jnz Lenke til kommentar
cornflakez Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Ser nå at Windows 10 er spesifisert, og at man sikkert er nødt til å oppdatere til dette for å spille. Da kan det jo være at spillet faktisk blir gratis, i den hensikt å overtale oss som nekter å oppdatere til win 10. Kjenner jeg blir mektig irritert, kanskje aller mest fordi jeg har virkelig lyst på dette spillet. Etter hva jeg har forstått er grunnen til at det står windows er fordi spillet kjører i dx12. Noe som kom med w10 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Ser nå at Windows 10 er spesifisert, og at man sikkert er nødt til å oppdatere til dette for å spille. Da kan det jo være at spillet faktisk blir gratis, i den hensikt å overtale oss som nekter å oppdatere til win 10. Kjenner jeg blir mektig irritert, kanskje aller mest fordi jeg har virkelig lyst på dette spillet. Ser virkelig ikke problemet Lenke til kommentar
andau Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Gratulerer til pc folk! ? håper på crossplay mellom Xbox og Windows, kanskje ikke på denne tittelen, men på fremtidige ? Lenke til kommentar
smlXL Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Flott! Akkurat gratis utgaven blir vel ikke store greiene. Betaler gladelig for full forza på pc, så får t500rs'en kjørt seg litt igjen. Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Flott! Akkurat gratis utgaven blir vel ikke store greiene. Betaler gladelig for full forza på pc, så får t500rs'en kjørt seg litt igjen. Spillet har ikke støtte for ratt. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Flott! Akkurat gratis utgaven blir vel ikke store greiene. Betaler gladelig for full forza på pc, så får t500rs'en kjørt seg litt igjen. Spillet har ikke støtte for ratt. spillet får støtte for ratt etter launch en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå