RRiis Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Vi er to studenter som har lyst til å starte opp en bedrift og derfor trenger vi din hjelp til en kort spørreundersøkelse. Vet ikke om det er riktig å poste en slik post her, men fant ikke noen annen plass. https://docs.google.com/forms/d/16mGhEj87uczCiKwpk1xAnOoyZA14CVzGC9bw_zMUA7w/viewform?usp=send_form Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Hva er det vitenskapelige med at dere hevder ditten og datten? Ville du kjøpt en energidrikk som hevdet at den kunne økt konsentrasjonsnivået ditt? Ville du kjøpt en drikk som hevdet at den kunne endre din sinstemning? De fleste energidrikker nå i dag hevder da at drikken øker konsentrasjons nivået og endrer ens sinnsstemning sin, så hva er nytt.. At den er produsert i Norge? Ps. sjokolade, kaffe og te har dokumentert effekt som oppnår det samme resultatet. En drikk som umiddelbart helbreder fyllesyke Klarer dere det så er jeg interessert i å kjøpe opp noen andeler av bedriften deres. Opprett et AS asap! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Ville du kjøpt en energidrikk som var produsert i Norge fremfor en fra utlandet? Nå er jo alle energidrikkene som blir solgt i Norge produsert I Norge av lokale bryggerier, veit at blant annet Ringnes produserer Battery selv om Battery er fra Finland. Det er også bevist at de negative effektene av koffein (angst, irritabilitet, kronisk insomni, anoreksi og lavgradig feber) blir mindre om det inntas sammen med tiamin Taurin er vel tilsatt endel av de nåværende energidrikkene nettopp pga noe av dette? Og de negative effektene av koffein forekommer også som oftest ved MYE inntak av koffein, da man har de samme negative effektene hvis man drikker for mye kaffe? En drikk som inneholder probiotika? (mikrober som naturlig går inn i mikrofloraen) Hva vil dette si? Bare spør jeg, er nysgjerrig. ^^ Endret 4. mars 2016 av Gnålern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Ville du kjøpt en energidrikk som var produsert i Norge fremfor en fra utlandet? Yes No Vet ikke Anbefaler at dere gir den jordbærsmak og kaller den Travellin' Strawberries. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Hva er det vitenskapelige med at dere hevder ditten og datten? Ville du kjøpt en energidrikk som hevdet at den kunne økt konsentrasjonsnivået ditt? Ville du kjøpt en drikk som hevdet at den kunne endre din sinstemning? De fleste energidrikker nå i dag hevder da at drikken øker konsentrasjons nivået og endrer ens sinnsstemning sin, så hva er nytt.. At den er produsert i Norge? Ps. sjokolade, kaffe og te har dokumentert effekt som oppnår det samme resultatet. En drikk som umiddelbart helbreder fyllesyke Klarer dere det så er jeg interessert i å kjøpe opp noen andeler av bedriften deres. Opprett et AS asap! kim jong un hevder han har sprit som ikke gjør deg fyllesyk Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Jeg vil anbefale trådstarter å komme opp med en bedre idè før de kaster vekk penger på noe så idiotisk. 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Liker det kort og enkelt, jeg har 0 effekt av dagens energidrikker, jeg kjøper å drikker en fra ny og ne fordi jeg liker smaken. Men lykke til =) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Er det samme fyr, eller er det virkelig nye elever som skal selge energidrikker hvert nyår? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå