Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har gjort noe veldig dumt

Anbefalte innlegg

Syns TS dreit seg ut. Det var hans valg og han kunne valgt å ikke si noe - derav "lyve" for kjæresten resten av forholdet.

(jeg sier "lyve" fordi han mest sannsynlig ikke kom til å si noe om det til kjæresten sin - og la lyver ikke men tilbakeholder sannheten).

Han blir da sur når 3-djeparten informerer hans kjæreste og hun finner utav løgnen.

Synd å si det men den fortjente du. Rett og slett. Og du tar faktisk straffen din hver dag som andre nevner her.

Såklart - om dere klarer å arbeide dere igjennom dette så er det knallbra og jeg håper dere finner en løsning for det.

Hadde det vært meg og min kjæreste hadde gått bak ryggen min slik som dette og en 3dje part sa ifra så hadde jeg sagt takk til 3dje parten og kastet henne på dør. Tillit er det viktigste i et forhold for meg og det hadde vist at jeg ikke kunne ha tillit til henne lenger.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Ts, dette blir for dumt. 

Vet ikke hvilken verden du helt har befunnet deg i de siste årene, men å forvente at en bra jente skal velge å være i et forhold hvor hun er sviktet og sliter med tillit, er rett og slett for mye å be om. Sånt er såpass krevende at du aldri vil vinne når hun vurderer dere, fordi hun ikke har samme utgangspunkt som du hadde når du fant ut av dine ting. Du vurderte en bra jente som du elsker, hun må sitte å vurdere en person hun elsker som gjør sånt bak hennes rygg. To svært forskjellige situasjoner.

Med mindre du er en psykopatisk manipulativ idiot som har brutt denne jenta helt ned i kjelleren, har tre barn med henne, så vil nok dette bety adjø. 

Anonymous poster hash: f168d...94d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...