Josten Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hvor mye koster et sånt sett? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Pent , likte spesielt måten du hadde festet vinduene på Fikk plutselig lyst på et lite vindu i mitt aerocool s203! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Jeg kjører ikke viftene på 12V. Jeg har jo sunbeam rheobus. Jeg har dem på kanskje 6-7 volt, de kan ikke høres over noe annet. Bytte ut popnaglene for de er til irritasjon? Popnagler er en av de beste måtene å feste ting på så lenge du har planer om permnanent fastsetting. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Du kjører veil ikke de titan-viftene der på 12v?! det er de 30db hos microplex eller? har to stk sånne selv og de bråker siinsykt på 12v! har de på 5v nå.. Hvordan er disse viftene på 5v da? Har planer om å kjøpe slike vifter til et stille system. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Du kjører veil ikke de titan-viftene der på 12v?! det er de 30db hos microplex eller? har to stk sånne selv og de bråker siinsykt på 12v! har de på 5v nå.. Hvordan er disse viftene på 5v da? Har planer om å kjøpe slike vifter til et stille system. De er stille! jeg har en p4 2.4 med "evo" 240 og den klarer seg. får ikke målt temp før det nye hk'et kommer.. når det kommer legger jeg det ut i Workloggen! Endret 22. november 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hvor mye koster et sånt sett? 68.- betalte jeg, tror jeg. Og da får du med 3-4 forskjellige nagletyper x20stk. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Koffe: hvorfor i ****** har du så mange vifter vist du har vannkjøling? pointet med vannkjøling er jo å slippe alt bråket fra viftene.. *doh* *edit* jeg hater sensureringa, fyfy.. =( Endret 2. desember 2003 av nikk0 Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hmmm.... Han ene som hadde det modda chieftec kabinettet, hvor har du kjøpt de der runde viftene ? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har så mange vifter fordi jeg hadde ikke vannkjøling før, og de er en del av casemodden. Trengte litt vifter før da jeg måtte fjerne varmen fra alle komponentene med 80mm vifter, og siden de måtte kjøre på lav hastighet trengte jeg mange. Dette skaffet meg GROM idle temperatur, ca 25 grader. Dessuten bråker ikke viftene noe, de står kun på ca 5V. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jo da, ganske pen og tøff, men den ligner slående på et juletre og det var litt rotete med de viftene på baksiden. Var sikkert ganske dyrt for alt sammen også? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Hehe juletre, ja det er hver sin smak, lyset på forsiden under plexien skifter farge og jeg kan justere sumbeamen til rødt eller blått, så du kan si at er du der på riktig tidspunkt er den nesten helt blå, med unntak av noen vifter. Jeg hadde ingen annen mulighet enn å montere radiatoren på baksiden siden det er begrenset plass i mitt miditower. (noe jeg fant ut av bare en måned etter at jeg kjøpte det . Dyrt? ja.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Heeeerliig Men hvor får du tak i disse "poppe naglene" eller hva det nå het, ( de du brukte ISTEDET for lim ) Endret 21. januar 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
stidz Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 veldig gammel tråd men nice kabinett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå