fotorune Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Hei! Prøver å redigere seo for hver enkelt side med yoast seo. Deaktiverte pluginen for en stund siden og aktiverte den på nytt nå, men finner jeg ikke ut hvor jeg kan redigere meta for hver enkelt side. Noen som vet? http://fotorune.com/ Endret 2. mars 2016 av fotorune.com Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Du gjør vel det på siden i adminpanelet der du redigerer siden. Der er en widget, sammen med widget som eks. fremhevet bilde, kategorier osv. Hvis den ikke er der, og pluginen er aktivert, må du gjøre den synlig. Da ser du helt øverst "Screen Options", og på bokser krysser du på "Yoast SEO". Lenke til kommentar
fotorune Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Den ligger ikke i screen options - det var der jeg fant den sist jeg brukte den. Er det noen måte å få den til å havne der igjen så jeg kan bruke den? Endret 2. mars 2016 av fotorune.com Lenke til kommentar
fotorune Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Fikk det til, måtte gjenopprette standardinnstillinger og gjøre alt på nytt :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå