stvgjente Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Hei! Vi hadde en prøve over nettet, som jeg leverte på en fil læreren la ut på itslearning. Men klarte utrolig nok å slette den... Læreren har enda ikke oppdaget det, men jeg kan jo åpenbart ikke levere den inn på nytt.. Er det en måte å reversere det på? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Send læreren en mail Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Slettet du filen på datamaskinen? Da kan du hente den tilbake fra papirkurven. Du går inn på papirkurv, finner den slettede filen, høyreklikker og trykker gjenopprett. Hvis ikke det var det du mente, så vil jeg også anbefale å sende læreren en mail. Endret 2. mars 2016 av Ljóseind Lenke til kommentar
Visum Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Send filen til læreren og forklar situasjonen. Lenke til kommentar
stvgjente Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Tusen takk for svar! Er bare redd for at læreren kommer til å tro at jeg endret på noe (som jeg ikke har) etter tidsfristen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå