Pug Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Noen her som har handlet hos DVDHuset.no ? Er de seriøse? God service? Lenke til kommentar
Star Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 så jo ganske seriøst ut etter min mening Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Synes prisene så veldig stive ut da. Handler mest hos Dvdon Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Synes prisene så veldig stive ut da. Handler mest hos Dvdon Ja, men de har Band of Brothers billig... Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 ta en sving innom play.com i samme slengen. De pleier å være billige. Ellers har jeg ikke hørt noe stygt om dvdhuset Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 ta en sving innom play.com i samme slengen. De pleier å være billige. Ellers har jeg ikke hørt noe stygt om dvdhuset Ja, men om jeg skal bestille BoB der, kommer det til å koste det samme som i Norge om du regner med toll... Men, skal bestille masse musikk fra play snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå