Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Baksiden... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Flotte bygninger, med flott liten svung på takene! Fine farger sammen. Ble skarpt og fint dette Alec. Fin komp. Ofte vanskelig å finne et utsnitt som ikke får med uønskede elementer i en by. (Ledninger, søppelkonteinere, biler, paraboltallerkner osv) Det har du greid elegant her! Godt jobba! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Ja, det var noe kjent med dette, men tok ikke at det var fra bryggen med det samme. Greit utsnitt og komp. Lys, skarphet farger og detaljer er det ingenting å si på. Tenker likevel et par små beskjæringer for å stramme opp. Begynner nede der det mørke under taket nærmest flyter sammen med den sorte bakgrunnen. Derfor et lite kutt som skjærer hjørnet for da vil også hjørnerekka bli kuttet slik at tre linjer blir kuttet av nedre ramme og dermed øker spenningen en tanke. Men ta ikke for mye for da kutter du beina av de to i nedre venstre hjørnet. Det blir litt balansegang med ikke for lite og ikke for mye akkurat der. Åpningen mellom veggen og ramma bak de to nevnte ville jeg fjernet slik at kuttet går såvidt inne i veggen. Det vil gi en roligere bildekant. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Har jo vært i Bergen ved en del anledninger, men ikke tenkt så langt at Bryggen også har en bakside som også viser seg å egne seg som fotoobjekt. Fint utsnitt, friske farger. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Stilig ! Mange fargerike og sjarmerende skjevheter her Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar , Ragnar og Rolf !!!! Legger ut en v2 , beskåret noenlunde etter Roars beskrivelse , tror jeg traff noenlunde. Bryggen er ellers et krevende motiv da det er skjevheter overalt , men det er en del av sjarmen . Dessverre finnes det en blek kopi av den i Disneyworld i USA . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar , Ragnar og Rolf !!!! Legger ut en v2 , beskåret noenlunde etter Roars beskrivelse , tror jeg traff noenlunde. Bryggen er ellers et krevende motiv da det er skjevheter overalt , men det er en del av sjarmen . Dessverre finnes det en blek kopi av den i Disneyworld i USA . Mvh Alec V2 ble sikkert fin....hvor er den?...? Jeg visste ikke at de har laget en Disneyversjon av Bryggen!? Amerikanere altså!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar , Ragnar og Rolf !!!! Legger ut en v2 , beskåret noenlunde etter Roars beskrivelse , tror jeg traff noenlunde. Bryggen er ellers et krevende motiv da det er skjevheter overalt , men det er en del av sjarmen . Dessverre finnes det en blek kopi av den i Disneyworld i USA . Mvh Alec V2 ble sikkert fin....hvor er den?...?Jeg visste ikke at de har laget en Disneyversjon av Bryggen!? Amerikanere altså!? Den ble lagt i glemmeboken (v2) , men nå er den på plass. Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Flotte farger og strukturer. Litt i tetteste laget utsnittsmessig. Synes ikke kuttet av takhjørnet i v.2 var så bra og personene i hjørnet trenger rommet under. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Flotte farger og strukturer. Litt i tetteste laget utsnittsmessig. Synes ikke kuttet av takhjørnet i v.2 var så bra og personene i hjørnet trenger rommet under. Hei Lassern ! Taker for hyggelig , positivt og konstruktiv tilbakemelding . Lagde v2 for å se hvordan det ville se ut etter forslaget jeg fikk . Liker selv v1 bedre , men også den er i trangeste laget utsnittsmessig . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg