eriknor Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Rimfrost Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hei, Eriknor. Eksepsjonelt vakkert, - det er få som kan skape så praktfulle landskapsbilder som du gjør ! m v h Albert. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Hei, Eriknor. Eksepsjonelt vakkert, - det er få som kan skape så praktfulle landskapsbilder som du gjør ! m v h Albert. Tusen takk. Greit at naturen spiller på lag. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Kjempeflott! Rimfrost er en liten gullgruve for fotografer. (det og tåke)? Flott komponert og fine farger. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Særdeles fint vinterbilde, med lys som kan gi selveste Skagen konkurranse. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Fint utsnitt og komp der treet kunne vært plassert en tanke litt mer mot venstre hvis det gyldne snitt er noe å hige etter. men der får vel smaken råde litt også. Lys og skarphet gir farger og gode detaljer. Skulle jeg nevne en tanke pirk så ville jeg jeg tatt 1 eller 2 mm. nede for å gi diagonalen som går ut på ramma enda litt mer markert kutt. Men som sagt - pirk. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Ekstraordinært lys og fint utsnitt blir til et flott foto. Fargeharmoni over hele bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Takk for all skryt. Roar. Det gyldne snitt er jo et forhold som behager den menneskelige hjerne, og kan absolutt være noe å hige etter. Jeg er allikevel mer opptatt av dynamikken i bildene.Med det mener jeg hvordan øynene beveger seg for å betrakte bildet i sin helhet. I dette bildet er veien en viktig del av dynamikken, derfor måtte jeg "skyve" treet litt mer mot senter. Vanligvis liker jeg å bevege meg mer fra veikanten for å finne de utsnittene jeg er ute etter, men i dette tilfellet dukket motivet bare opp rett bak en sving, bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Fantastisk lys og farge. Litt "tilfeldig" komposisjon. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Fantastisk lys og farge. Litt "tilfeldig" komposisjon. Nå var ikke komposisjonen tilfeldig fra min side (innenfor de rammene jeg hadde til rådighet), om du leser svaret til Roar ovenfor, men selvfølgelig vil ting oppfattes forskjellig, heldigvis Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Fantastisk lys og farge. Litt "tilfeldig" komposisjon. Nå var ikke komposisjonen tilfeldig fra min side (innenfor de rammene jeg hadde til rådighet), om du leser svaret til Roar ovenfor, men selvfølgelig vil ting oppfattes forskjellig, heldigvis Ja, jeg leste kommentaren til Roar. Jeg satt tilfeldig i anførselstegn nettopp derfor. Jeg skjønte at det var en overveid komposisjon, men allikevel synes jeg den er litt vag, eller ikke helt på plass. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Fantastisk lys og farge. Litt "tilfeldig" komposisjon. Nå var ikke komposisjonen tilfeldig fra min side (innenfor de rammene jeg hadde til rådighet), om du leser svaret til Roar ovenfor, men selvfølgelig vil ting oppfattes forskjellig, heldigvis Ja, jeg leste kommentaren til Roar. Jeg satt tilfeldig i anførselstegn nettopp derfor. Jeg skjønte at det var en overveid komposisjon, men allikevel synes jeg den er litt vag, eller ikke helt på plass. OK. Greit å utveksle litt synspunkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg