Sinnerboy Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Poison - Every rose has it's thorn. Björn Afzelius - Amerika 7195033[/snapback] w0rd. Endret 8. november 2006 av Sinnerboy Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Pain of Salvation - Second Love Hvis jeg sitter for meg selv og hører på den, da kommer det noen tårer ja. Det som blir sunget i teksten, det hendte med meg... 7185226[/snapback] Fullstendig enig Toto - I won't hold you back Transatlantic - We all need some light Spock's Beard - Carie Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det meste av Imogen Heap & Enya funker Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) EDIT FEIL SORRY Endret 8. november 2006 av Jonasbrann Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 The Fray - Look after you live. punktum. 7130465[/snapback] Helt enig! Fantastisk sang fra The Fray. Den beste etter How To Save A Life Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Bjørn Eidsvåg - Eg ser gah >.< Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Lynyrd Skynyrd - Free bird (hovedsaklig pga en rock memorial på youtube) Lenke til kommentar
Solaa Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Guns N' Roses - Don't Cry 7178342[/snapback] ah, nydelig sang! Nine inch nails - hurt Madrugada - majesty (faktisk) Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Iron Maiden - Fear of The dark Enya - May it be Enya - exile Metallica - Nothing Else matters Opeth - Harvest Sonata Artica - Last drop falls Eric Clapton - Tears in heaven Bjørn Eidsvåg - Eg ser ÅÅå.. Er jo en grunn for det Endret 8. desember 2006 av mrav4 Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tar som oftest til tårene av filmmusikk... Men Tears In Heaven er grinesang nr 1. Ellers.. Celine Dion - Den kjente Titanic-sangen som jeg aldri husker hva heter. Heh. Flaut. Enya - Now We Are Free (kjent fra Gladiator) Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 The Beatles - While My Guitar Gently Weeps Enya - Adiemus Bjørn Eidsvåg - Eg Ser Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Celine Dion - Den kjente Titanic-sangen som jeg aldri husker hva heter. Heh. Flaut. 7459064[/snapback] Jeg vil nå ikke kalle det flaut Nærmere fornuftig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Celine Dion - Den kjente Titanic-sangen som jeg aldri husker hva heter. Heh. Flaut. 7459064[/snapback] Jeg vil nå ikke kalle det flaut Nærmere fornuftig 7459550[/snapback] en sang noen i klassen min lagde når jeg gikk i 10. minner veldig om de fine tidene vi hadde i 10. klasse... og så er jo jonnhy cash med nobody, en sang som er trist( men griner ikke av den) Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Queen - Don't stop me now dn er trist den Lenke til kommentar
E.T Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Radiohead - Exit Music Radiohead - fake plastic trees Pixies - monkey gone to heaven Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 "Sufjan Stevens - For The Widows in Paradise; For The Fatherless in Ypsilanti" Er min desidert beste grinesang. Men ellers så står "Charon - Sorrowsong" også på lista mi om jeg føler for det Ikke slått opp med noen kjæreste på lenge så ^ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Queen - Don't stop me now dn er trist den 7459676[/snapback] Enig. Så en dokumentar på TV-Norge en gang. "Født uten hud" eller noe sånt. Han spilte den sangen i begravelsen sin Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Queen - Don't stop me now dn er trist den 7459676[/snapback] Enig. Så en dokumentar på TV-Norge en gang. "Født uten hud" eller noe sånt. Han spilte den sangen i begravelsen sin 7460022[/snapback] Jeg så den selv. Ble utrolig rørt av han karen. Men den Sufjan Stevens låta skal jeg ha min begravelse. Har bedt om at om jeg dør tidlig så skal bestekompissen min spille den banjo delen for meg ^^ Såpass har jeg forlangt Hehe.... EDIT: Vil også påpeke at Sufjan Stevens genrelt er veldig romantisk musikk, men Sufjan Stevens - The One I Love er veldig hjerteskjerende. Hvor han da synger om ei han elsker... Som tydeligvis ikke elsker han tilbake Endret 9. desember 2006 av CaZpeR Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 np: Dimmu Borgir - Hunnerkongens Sorgsvarte Ferd Over Steppene Den er så bra at jeg får tårer og en mild kilende irritasjon i underlivet. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Tonedeff - Porcelain Blizz the devine - From Bookworm to Butterfly (skulle ønske han kunne spille denne inn på nytt med bedre kvalitet, teksten er syk) edit: glemte grinesang nummer 1; Nas - Drunk by Myself Endret 9. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå