djgudleif Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Enya - Greensleeves Eller kanskje ikke Enya sin versjon, men en eller annen versjon hvertfall. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg burde kanskje ha en grinesang... men det har jeg desverre ikke! Pleier ikke å grine uansett... Selvom jeg kanskje burde grine noen ganger. Istedenfor å manne seg opp, liksom... bare grine litt! Men det gjør jeg som sagt ikke, og deretter har jeg ingen grinesang. Selvom jeg kanskje burde hatt en... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Kan ikke si at jeg sitter her og griner nei... Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Noen sanger kan jeg begynne å grine av, men det skjer ikke alltid.. - TirNa Noir - Vamp - Thank you for loving me - Bon Jovi - Someday you will be loved - Death Cab for Cutie - November rain - Guns N´ Roses - Tears in heaven - Eric Clapton - 170 - Kaizers Orchestra Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Brad Paisley - Whiskey Lulluby Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Aerosmith- I Don't Want To Miss A Thing Jennifer Rush - The Power Of Love (oppfordring: jeg er solgt til den dama som synger denne tonerett til meg ) Righteous Brothers - Unchained Melody Blått & Rått - Oppned (ikke spør) Mr. Big - To Be With You Bon jovi - Always Lonestar - Amazed Richard Marx - I'll Be Right Here Waiting For You Procol Harum - Whiter Shade Of Pale Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 REM - Everybody Hurts Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Seks sider, og ingen Michael Jackson? Heal The World, Will You Be There, You Are Not Alone og Human Nature. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Windir - Saknet Valfars selvvalgte favoritt, utrolig stemningsfylt og herlig sang med den rette Windir-følelsen. Opeth - In mist she was standing Rolig, dyster og nydelig. Opeth på sitt beste. EDIT: La til begrunnelser. Endret 29. januar 2007 av Arrosiach Lenke til kommentar
Stvg9124 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Må jo bli.. Boston - More than a feeling Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Eagles - Desperado ... ... ... Ikke sikker på hvorfor, men antagelig fordi det er en så forbaska pen sang/melodi. Endret 29. januar 2007 av Rivers Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei alle sammen! 4. Rene telletråder ("Hva hører du på nå?") er forbudt.Poster i tråder av type "Hvilket punkband liker du best" skal være begrunnet. Innlegg som bryter med retningslinjene blir dessverre sletta Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 evanesence - my immortal, hello og breathe no more </3 kjempe triste sanger. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Vi skjønner at du mener at det er kjempetriste sanger, men hvorfor? Relaterer de til en spesiell hendelse i livet ditt? Er det teksten som gjør det? Er det melodien som er så melankolsk at det er vanskelig å kjempe mot klumpen i halsen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 David Gray - Please forgive me. Ble spilt i begravelsen til en onkel av meg, vanskelig å holde en vanlig maske med den sangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå