Gå til innhold

Gruppekjøp på SanDisk Extreme Pro SSD 480GB?

Anbefalte innlegg

Noen som kunne tenkt seg å være med på gruppekjøp av:

SanDisk Extreme Pro SSD 480G ?

Diskene ligger på ca. 2500kr på prisjakt, men kan forhåpentligvis gjøres en del billigere om vi er en del som går isammen med et 'gruppekjøp'.

(Forhåpentligvis en del under 2000).

Jeg fikser frakt, 'garanti' i ditt navn ol. (Norsk salg, så forbrukerkjøpsloven vil gjelde).

(Detaljer tar vi på PM når den tid kommer).

Er det noen som er interessert i slik?

Slike ting er jo veldig populært i utlandet, hvor man feks har https://www.massdrop.com/ for alle mulige ting.

Post her om dette er interessant, evt helt uinteressant.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som om de er litt rimligere i utlandet ja:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XSanDisk+Extreme+Pro+480.TRS0&_nkw=SanDisk+Extreme+Pro+480&_sacat=0

Har vært med på ett gruppekjøp her på forumet for mange år siden. Da var det noen ddr2 brikker vi kjøpte sammen eller.no Eller kanskje det var ddr 1 :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Billigste til 1675,- pluss 25% moms. Cirka 2100. + fortollingsgebyr.

Billigste her til lands Multicom på 2464.- inkl frakt.

Syns ikke forskjellen er så stor, får jo ingen rettigheter ved handel i utlandet.

For min del, så gidder jeg ikkje kjøpe noe fra utlandet med mindre det er umulig å få tak i her. 5 års reklamasjon er verdt sykt mye, iallefall om man driver på litt hardt :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville gått opp til sm951 nvme 512 gb.

Sikler på denne men ville helst hatt den som 1 tb. Får satse på det kommer i løpet av året.

Syns du M2 funker bra?

Min sm951 nvme 512GB m.2 er den raskeste ssden jeg har. Skulle gjerne hatt en mye større en. P3700 nvme er også rask, men til mitt bruk, så er 4k random read @ 1-4QD det viktigste. Det er her sm951 nvme er konge med 60MB/s ! @ qd=1 :D (ved overklokket cpu)

sm951nvme koster faktisk bare ca 2500kr på billigste plassen, mens 950pro koster 3200kr. Sånn ca like raske. Har ikkje sett noen med 950pro som er raskere enn min sm951 nvme på 4k rr @qd=1 enda...

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Mener på at MZHPV512HDGL-00000 er AHCI. Altså det vil du IKKE ha. Nvme er totalt overlegen. Den er heller ikkje på lager :p

Den på proshop er faktisk et godt kjøp, siden den ikkje er noe spesielt billigere i utlandet. Kan også virke som om prisen på denne ikkje er justert på lenge. Altså den skal egentlig være dyrere...

Funfact: Jeg kjøpte min sm951 512GB nvme 21/7/2015. Var vel den første i europa som fikk den eller.no Kjøpt fra flexxmemory.co.uk. Kostet £216.66 inkludert frakt. Tror det ble ca 26-2700kr da.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Grunnen til at det er akkurat Sandisk Pro og Ultra er at jeg kan skaffe greie priser på disse om vi er mange nok. :)

480GB Pro/Ultra og evt 240GB (ikke like god pris på 240GB).

Det som er synn, er at Samsung evo 500GB er såpass bra, at sandisk pro 480GB blir en dårlig deal, om ikkje prisen er nede i rundt 1500kr. Sandisk pro er på høyde med samsung 850pro, men uansett. Samsung evo 500GB er god nok for 99,9% av befolkningen. Dog har selv 3x 850pro i raid-0 bare fordi :p

Har også et par 850 evo 1TB ssder, fordi jeg trengte mere ssdlagring.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Grunnen til at det er akkurat Sandisk Pro og Ultra er at jeg kan skaffe greie priser på disse om vi er mange nok. :)

480GB Pro/Ultra og evt 240GB (ikke like god pris på 240GB).

Det som er synn, er at Samsung evo 500GB er såpass bra, at sandisk pro 480GB blir en dårlig deal, om ikkje prisen er nede i rundt 1500kr. Sandisk pro er på høyde med samsung 850pro, men uansett. Samsung evo 500GB er god nok for 99,9% av befolkningen. Dog har selv 3x 850pro i raid-0 bare fordi :p

Har også et par 850 evo 1TB ssder, fordi jeg trengte mere ssdlagring.

Jepp sant det. få prisen ned mot 1500 er nok ikke utenkelig.

Jeg er mest sannsynlig med på et gruppekjøp, men vil gjerne vite nøyaktig pris først

Jepp :) Vi får se hvor mange andre som er interessert, så får vi komme med detaljene når det nærmer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...