AssMan2003 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Trenger litt hjelp med hvilket Hovedkort og minne jeg skal kjøpe meg.. Skal kjøpe en 2500+ Barton.. Men er ikke sikker på hvilket Hovedkort jeg skal kjøpe, det står vel egentlig Asus A7N8X Deluxe, Abit NF7-S og et EPoX 8RDA+.. Skal iallefall ha nForce2 har jeg bestemt meg for.. Noen som kan anbefale noen av disse (med tanke på klokking).. Lurer og på hvilket minne jeg skal kjøpe når jeg skal kjøpre dette i Dual.. Lurer på TwinMOS Twister 2x256.... Noen tips eller? På forhånd takk... Endret 21. november 2003 av AssMan2003 Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 vel. jeg har et Asus A7N8X Deluxe og er storfornøyd, men siden du nevner klokking så finnes det vel bedre kort. Jeg har klokket greit med asus kortet men du kommer nok lenger med et annet. Skulle jeg velge en gang til ville jeg valgt det samme en gang til. Er veldig fornøyd vettu Lenke til kommentar
Dator Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Bytt topic før modurator ser det og les rettningslinjene for forumet, med bedre topic får du også fler svar Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Abit NF7-S Har selv Abit NF7-S v2.0. Kjempefornøyd, men bytt gjerne ut hk vifta ettersom den bråker en del etterhvert... Men ellers så er det et veldig bra HK. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Abit NF7-S Har selv Abit NF7-S v2.0. Kjempefornøyd, men bytt gjerne ut hk vifta ettersom den bråker en del etterhvert... Men ellers så er det et veldig bra HK. Ok, har aldri hatt kortet. Hvis den bråker, så kjøper man bare en Zalman N/B kjøler Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det er det jeg har kjøpt HK temp varierer fra 25-35 grader spørs på rom-temp. Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Bruk heller anbefalinger her på hw.no eller toms hardware etc, på forumet vil jo alle anbefale det de har selv.Les tester av hkort og cpu så får du bedre intrykk av hva som er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå