Bigfesk Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hei! Jeg har mistet laderen som fulgte med Huawei Honor 7. Denne telefonen har teknologi som gjør at man skal kunne lade den raskt. Nå lader jeg med en annen, uoriginal lader som ikke gir rask lading av denne telefonen. Jeg har let etter en ny lader som kan gi rask lading, men kan ikke finne noe sted å kjøpe original lader. Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe original lader som kan gi rask lading, eventuelt en annen lader som kan gi rask lading av telefonen min? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg prøver et skudd i blinde: Teknikmagasinet selger en original HTC lader som kan levere 1,5 A. Med forbehold om at mobilen vil handshake med laderen før den slipper inn strøm. Lenke til kommentar
Bigfesk Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Takk for svar! Skal sjekke om den kan brukes. Ser forresten at den orginale laderen visst er 9v/2A, noen som vet om noe sted jeg kan finne en tilsvarende lader? Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) NB!!!, -den originale laderen er 5V/2A.. "enveislikerettet" det var jaffal d som sto på laderen min. kjøpte mobben for en månte sia.. Endret 3. mars 2016 av pus736 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Ifølge lett googling bruker den 9V lader. Mye mulig den kan bruke samsung sine? burde låne en hos noen å teste først. Siden Note 4 og nyere har samsung brukt 9V ladere istede for 5V. Lenke til kommentar
Bigfesk Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 Fungerer hurtiglading for deg da pus736? Kom fram til samme resultat på googlingen jeg Complexity, men samtidig finner jeg ingen slike originale Huawei ladere med støpsel som passer i norsk stikkontakt Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) ja eg trur hurtigladingen funke, det går jaffal snabbare å.lade den opp i forhold til lading med svake samsung ladere. Endret 3. mars 2016 av pus736 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå