zlpw0ker Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Den pcen jeg skriver fra nå er 1155 socket hovedkort og det nye x99 2011-3.Så jeg skulle flytte over alle de 3 nye 6tb black hdd fra WD fra min pc til min nyoppsatt pc. Jeg fikk alle hdd'ene opp i bios, men jeg fikk ikke disse opp i windows. Jeg gikk inn på Disk management og de står som foreign. Valgene jeg har er import foreign disk og convert to basic disk Høyreklikker jeg på Disk 0 med import foreign disk får jeg opp [v] Foreign disk group (3 of 3 disks) Da får jeg opp 3tabs Disks, OK eller cancel. Hva skal jeg trykke på? Jeg har masse inne på hard diskene som jeg ikke vil skal vekk. Er redd for hvis jeg velger feil at jeg kan miste det jeg har på hdd'ene. Jeg har omtrent alt som backup hos min NAS, men det tar veldig lang tid å overføre fra NAS'en til hdd'ene,spesielt med tanke på at det er snake om 2-3tb pr hdd. Jeg skal ikke sette de opp i raid heller. De er dynamiske disker Har gått fra win7 64bit til win7 64bit, så det burde ikke være no problem Endret 1. mars 2016 av zlpw0ker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå