Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hvis dere sjekker mycall.no og onecall.no, ser dere at prisene for mobilbruk er på vei ned. Den nye universalprisen ser ut til å bli kr 0,49 per minutt/sms/mb. Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Ser jo bra ut det. Da må OneCall bare gjøre noe med EU-pakka. Den er jo dyrere enn standardprisen nå (kr 59 for 100 MB = 0,59/MB) OneCall har åpenbart allerede endret prisene basert på de nye EU-prisene som gjelder fra 1.5.2016. Endret 1. mars 2016 av Øystein H Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Sjekket nå nettopp. For 59 kr får du 200 MB. Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Blir bedre og bedre dette her. Skal bli morsomt og se hva "de andre store" svarer med. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Merkbart billigere å ringe også. Får se om TalkMore som var blant de bedre på utland før følger etter. De er ikke engang billigere med Norwegian rabatten sin som gir halv pris i EU under reise. Men i USA er de fremdeles mye billigere enn Onecall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 @Ziff: I USA er Talkmore klart en vinner på tale/sms/data. Men hvis du har datapakke fra Telenor eller Telia kan dette lønne seg, forutsatt at du bruker hele pakka. BTW: Talkmore og OneCall har svært (nesten) like priser i EU`/EØS, men sjekk en ekstra gang hvis du skal til Sveits eller Tyrkia. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Ah, jeg sjekket bare Spania og antok at Onecall stort sett hadde samme priser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Idag (18.3) kom nyheten om at Talkmore også senker sine roamingpriser til MyCall/OneCall-nivå: Utgående tale: 0,49 Innkommende tale: 0,11 SMS: 0,19 Data (per MB): 0,49 Både Talkmore og OneCall tilbyr også gunstige datapakker, sjekk på onecall.no og talkmore.no Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) -slettet kommentar- Endret 18. mars 2016 av Kynxx Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Liker datapakkene til Talkmore. 1Gb kommer jeg lett til å benytte meg av på lengre turer. Bare litt synd at den er begrenset til 7 dager. Norwegian rabattene deres blir ganske heftige i EU.. 50% og i tillegg 5% på faktura. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Hvor fant du datapakke utland hos ralkmore? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Hvor fant du datapakke utland hos ralkmore? På hjemmesida deres. Men det er mulig at du må velge PC-utgaven. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Telenor`s svar på Telias "Roam like home" kommer etter påske.Altså fri roaming i Norden. Telenor kommer trolig også til å inkludere typiske ferieland som Spania og Hellas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Det skal bli spennende å se hva de kommer med! I tillegg er jeg veldig spent på å se om de kommer ned på de samme prisene som Talkmore/Onecall/Mycall har gått ned til. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) Talkmore/OneCall/MyCall-prisene er nok bare begynnelsen.Selv skulle jeg ønske nyheten fra Telenor kom nå før påsken satt inn, men ryktene sier at de slipper "bomba" rett etter påske...Tru når ice.net setter ned prisene sine? Endret 20. mars 2016 av Ziiimba Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Bombe? Vi snakker vel om en operatør som tør å fise etter at alle de andre har gjort det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Da har ICE publisert sine priser, gjeldende fra 30. april. De legger seg på samme nivå som Talkmore, Mycall og Onecall. Se link: https://www.ice.no/private/mobile/prices/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Akkurat nå finner jeg ingen utenlandspriser på Telia.no. Er det endring på gang, tro? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. april 2016 Del Skrevet 19. april 2016 Akkurat nå finner jeg ingen utenlandspriser på Telia.no. Er det endring på gang, tro? Ser dette. På Telia.se står det "Underhåll pågår. Mellan 21:00 - 00:00 ikväll går det inte att beställa nya mobilabonnemang med nya telefonnummer.", men jeg vet ikke om de deler webløsning på noe vis og vedlikehold der påvirker det norske domenet også. Ser de har lansert fri surfing hos Telia.se på utvalgte sosiale medier (Facebook, Instagram med mer) som var litt interessant: http://www.telia.se/privat/telefoni/frisurfsocial?intcmp=start_hero1_fri_surf Første operatør som kommer med fri data på tjenester som Netflix, Youtube og noen musikkstreaming-tjenester o.l. uten å spise av den inkluderte datamengden lignende T-Mobile sin Binge On-tjeneste blir mest sannsynlig min neste mobilleverandør, det er tross alt ingen andre tjenester som spiser så mye data og jeg kan til og med leve med SD-kvalitet/lavere bitrate på musikk mot fri bruk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Per akkurat nå er det mulig å lete opp priser TIL utlandet. Det kan tyde på at det ikke skjer (eller vil skje) endringer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå