Gå til innhold

Hvilken jobb passer meg?

Anbefalte innlegg

Jeg liker både internasjonal og norsk politikk. Jeg har også interesse for filosofi, teologi, og vitenskap. Jeg ser gjerne etter råd om et bra valg for en med slike interesse. Jeg vet at en kan studere filosofi, politisk vitenskap osv, men jeg vil ha noe som en kan lettere finne relevant jobb med. Nivået på lønn er ikke det viktigste, men er et pluss. Takk for alle svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje KrF-politiker er hva du vil bli?

Akkurat hvilken jobb du bør ha, er vanskelig å si. Men hvis du først skal velge et studium som kan lede til en slik jobb, er nok statsvitenskap det nærmeste du kommer interessene dine. Statsvitenskap mangler teologi, men hvis du er interessert i religion, kan du kanskje velge emner som inneholder innslag av dette.

Lenke til kommentar

Jeg liker både internasjonal og norsk politikk. Jeg har også interesse for filosofi, teologi, og vitenskap. Jeg ser gjerne etter råd om et bra valg for en med slike interesse. Jeg vet at en kan studere filosofi, politisk vitenskap osv, men jeg vil ha noe som en kan lettere finne relevant jobb med. Nivået på lønn er ikke det viktigste, men er et pluss. Takk for alle svar. :)

I de aller fleste grader man tar ved uni i norge, har man anledning til å fylle 30 poeng av graden med valgfag. En ypperlig anledning til å dyrke flere interesser! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...