127 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg liker både internasjonal og norsk politikk. Jeg har også interesse for filosofi, teologi, og vitenskap. Jeg ser gjerne etter råd om et bra valg for en med slike interesse. Jeg vet at en kan studere filosofi, politisk vitenskap osv, men jeg vil ha noe som en kan lettere finne relevant jobb med. Nivået på lønn er ikke det viktigste, men er et pluss. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
fjernto Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Tror profesjonell curlingspiller er helt perfekt for deg. 4 Lenke til kommentar
127 Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Tror profesjonell curlingspiller er helt perfekt for deg. Tja, kanskje. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Kanskje KrF-politiker er hva du vil bli? Akkurat hvilken jobb du bør ha, er vanskelig å si. Men hvis du først skal velge et studium som kan lede til en slik jobb, er nok statsvitenskap det nærmeste du kommer interessene dine. Statsvitenskap mangler teologi, men hvis du er interessert i religion, kan du kanskje velge emner som inneholder innslag av dette. Lenke til kommentar
sabelpikk Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Jeg liker både internasjonal og norsk politikk. Jeg har også interesse for filosofi, teologi, og vitenskap. Jeg ser gjerne etter råd om et bra valg for en med slike interesse. Jeg vet at en kan studere filosofi, politisk vitenskap osv, men jeg vil ha noe som en kan lettere finne relevant jobb med. Nivået på lønn er ikke det viktigste, men er et pluss. Takk for alle svar. I de aller fleste grader man tar ved uni i norge, har man anledning til å fylle 30 poeng av graden med valgfag. En ypperlig anledning til å dyrke flere interesser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå