avedon Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Svunnen tid II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Her ville jeg absolutt tatt et kutt i topp under takrenna, og et kutt i bånn over snøen. Ellers er det fint! ☺ Lenke til kommentar
avedon Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Hei Helene. Takker så mye for kommentaren. Har kutta både her og der og det funka bra. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 her er jeg helt enig med helene. Men før kuttene ville jeg rett opp bildet og fått det i vater - og da slipper du antagelig hvertfall beskjæringen nede for den forsvinner i roteringa. Ellers ingenting å si på lys og skarphet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 På den ene side så trekker særlig den hvite snøen i takrenna litt uønsket oppmerksomhet. På den annen side hører vel takrenna slik den fremstår også med som en del av inntrykket du ønsker formidler til oss seere. Forstår derfor at du har tatt den med. Fin dokumentasjon over gamle bygninger som det blir færre og færre av etter hvert. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
avedon Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 Hei Roar og Ragnar Takker så mye for tilbakemeldingene. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg