Blåbjørn Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Så ASUS Z97I-PLUS, Socket-1150 hovedkortet(demo) som jeg fikk fra komplett var DOA. fikk refundert pengene mine helt greit, så er ikke misfornøyd på noen måte. Men sliter litt med å finne et annet overklokkbart 1150 itx hovedkort som støtter m.2 ssden (evo 850 full lengde m2). Disse er Z mobaene jeg har funnet på det norske markedet: ASROCK Z97E-ITX (dette støtter ikke full lengde m2 :/ ) GA-gigabyte GA-z97N (denne har ikke m.2) Er det noen som har noe forslag? Har spurt komplett om de vil akseptere retur av m.2 ssd uten all emballasjen, men er skeptisk. Finnes det m.2 adapter som fungerer ok? og ikke koster skjorta? Endret 1. mars 2016 av Blåbjørn Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Ingen problem å finne adapter .. Problemet er at du bare har ett PCIE spor. Lenke til kommentar
Blåbjørn Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Ingen problem å finne adapter .. Problemet er at du bare har ett PCIE spor. tenkte mer for sata noe ala dette: http://www.amazon.com/DT-119B-M-2-NGFF-SATA-adapter/dp/B00FKCSMYY men fortrekker jo m.2 slot moba Endret 1. mars 2016 av Blåbjørn Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Ja det er jo ikke så farlig siden det er en 850 Evo. Hadde vært liiiitt kjipt å kjøre en 950 Pro M.2 over på Sata liksom. Lenke til kommentar
Blåbjørn Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) http://www.ebay.com/itm/PCI-E-1X-Slot-Riser-Card-Extender-Extension-Ribbon-Flex-Relocate-Cable-M2-/131323432270 Noen ide på om dette kunne ha teoretisk ha fungert? (på ASROCK Z97E-ITX mobaen). Endret 1. mars 2016 av Blåbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå