Gå til innhold

Forza Motorsport 6: Apex kommer til Windows 10

Anbefalte innlegg

Er det riktig at det ikke er støtte for ratt og pedal i denne versjonen?

Nei dessvere ingen støtte, men kommer mulig sennere.

Does Apex support wheel controllers?

"...another choice the developer has made with Apex is that it won't support racing wheels at launch. Instead, it will be added some unannounced time after launch for "the broad spectrum of wheels that PC racers already own...," according to Greenawalt."

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trasig at dem skal benytte Microsoft kontoen, ihvertfall hvis d blir multiplayer senere. 

Folk har gjerne en win10 microsoft konto med office365 og mer, så en annen konto med gamertag gjerne fra xbox. Går ikke an å merge disse, og du må betale over 100kr for å endre gamertag. 

Lenke til kommentar

Trasig at dem skal benytte Microsoft kontoen, ihvertfall hvis d blir multiplayer senere. 

Folk har gjerne en win10 microsoft konto med office365 og mer, så en annen konto med gamertag gjerne fra xbox. Går ikke an å merge disse, og du må betale over 100kr for å endre gamertag. 

Du trenger ikke logge inn med samme konto i Xbox-appen som du bruker i windows. Du kan fint bruke din Xbox-konto(fra Xbox konsoll) til Xbox appen og din 365-konto til office og windows for øvrig. 

Redigert: noen andre som synes at å spille med hjelpemidler(assits) på med keyboard fungerer veldig dårlig? Jeg må slå av nesten alt for at det skal føles som om jeg har noe kontroll på bilen, det eneste hjelpemidlene hjelper med er å kjøre saktere. Første løp når alt var på må jeg si var verste forza opplevelse jeg har noen gang hatt.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...