Gå til innhold

Rare avatarer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er pga forumets strekkefunksjon. Hadde en en 50x50 avatar da vi byttet, ble den strekt via HTML vel?) slik at den blir 80px. Merkelig at Opera sier at den er 50 tho..

Og please resize bildet så det passer med forumet :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Bildet er FYSISK i de størrelsene som vises i screenshot'et. Men forumet har forandret størrelsen til 80x80 pixler. Dette må hver enkelt forumbruker selv rette opp ved å gå inn på:

kontrollpanel -> endre avatar -> knappen "oppdater avatar". Da skal det løse seg.

MERK: dersom man legger inn et bilde på f.eks. 100x100 pixler, vil forumet sette størrelsen i bilde-taggen til maks 80x80. MEN: Bildet vil FORTSATT VÆRE LIKE STORT! For å løse dette, MÅ man fysisk redusere størrelsen på bildet via et bilderedigeringsprogram.

Håper dette oppklarte tingene. :)

Lenke til kommentar

har nå resizet bildet,

det oppklarte en del ting. Jeg regnet med at det var noe slik som du sa yummy, men jeg så på min egen avatar som er 50x50 fremdeles og har sett mange andre.

helst ikke ønsk meg god bedring. Vil gjerne være syk i morgen også for jeg har nesten ikke gjort en dritt skolearbeid på 2 uker og lærerene skjekker hva vi har gjort i morgen :grumpy: .

Det er også ganske greit å være syk. Får tatt igjen en del søvn og sett MYE pr0n :woot:

Lenke til kommentar
MERK: dersom man legger inn et bilde på f.eks. 100x100 pixler, vil forumet sette størrelsen i bilde-taggen til maks 80x80. MEN: Bildet vil FORTSATT VÆRE LIKE STORT! For å løse dette, MÅ man fysisk redusere størrelsen på bildet via et bilderedigeringsprogram.

Den der brant jeg meg på, men klarte å fikse det før noen tok skade av det, forhåpentligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...