Trond Olav Løkken Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Stanley Steamer 1910 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hei, Trond Olav. Denne serien er preget av flotte bilder og god informasjon ! Bildene av Stanley Steamer (fintklingende navn) gir et godt inntrykk av detaljene på denne bilen, og jeg må innrømme at jeg ikke har visst at det fantes dampdrevne biler, - jeg trodde den form for framdrift var forbeholdt tog ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Her ser jeg av V2 at det hadde vært mulig med litt mer luft til høyre i V1 slik at man hadde fått inntrykk av at bilen er på vei inn i bildet. Skulle komme med noen korrigeringer så ville jeg kutta innenfor vinduet eller hva det er til venstre oppe og så klonet vekk det resterende fragmentet av en bil så hadde hovedmotivet sluppet forstyrrelser. I V3 ville jeg tatt en beskjæring rett over det brune og kanskje vindusramma nede før bortkloning av menneskefragmentene til venstre i bildet. Nå vet jeg jo at du har et stort antall fra denne plassen så da er slikt arbeid kanskje noe som kan vente til det blir fint vær ute å være inne i - les regnvær. Du har så mye flott materiale her at det fortjener litt ekstra arbeid for at bildene skal bli høynet til en enda bedre kvalitet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Nostalgi for alle penga, artig dokumentasjonsserie. Rent billedteknisk så kan bildene i denne serien synes å være litt i lyseste laget ? - mulig med litt lite kontrast. Det siste behøver imidlertid ikke å væretilfelle, men det kan se slik ut. Prisverdig at du formidler til oss disse "klenodiene". Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Takker, Ragnar, Roar og Albert, - mange av disse bildene er langt utenfor min kontroll rent fotografisk, og forsøk på berge stumpene, som er klenodiene selv. Langsynthet og kun skermen bak på nytt kamera å gå etter, resulterte i feil hviteballanse og eksponering. Har en del godbiter i rest, som jeg likevel prøver å ordne på før visning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg