Roar Kneppen Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Med den vomma som den fremstår med her hadde den kanskje fått nok mat for ei stønn. Men sansynligheten taler nok for at'n bare har blåst seg opp. Mulig har mista ørlite kvalitet gjennom croppinga, Men ikke mer enn at bildet fremstår svært bra. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Med den vomma som den fremstår med her hadde den kanskje fått nok mat for ei stønn. Men sansynligheten taler nok for at'n bare har blåst seg opp. Mulig har mista ørlite kvalitet gjennom croppinga, Men ikke mer enn at bildet fremstår svært bra. Roar Hei, Roar. Tusen takk for fin tilbakemelding ! Det er nok behovet for et isolerende luftlag i fjærdrakten som er årsak til den noe kuleformede fasongen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Hei igjen Albert. Ble et langt intressant samtale, det lengste noensinne før meg ? og ja Eagles og små fugler høres greit ut ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Hei igjen Albert. Ble et langt intressant samtale, det lengste noensinne før meg ? og ja Eagles og små fugler høres greit ut ? Mvh Leif ? Ooops kom i et nytt vindue, men koselig likvel ? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Hei igjen Albert. Ble et langt intressant samtale, det lengste noensinne før meg ? og ja Eagles og små fugler høres greit ut ? Mvh Leif ? Hei, igjen, Leif. Ja, dette ble rene føljetongen ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg