Albert Andersson Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Dompaphann ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Nydelig ... den fryser visst litt Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hei Albert. Et fint bilde av dompap, bullfinch, domherre M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Hei Albert. Et fint bilde av dompap, bullfinch, domherre M v h Leif Hei, Leif. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, - i Sverige blir dompap kalt for "domherre", en fin benevnelse, synes jeg ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Skarpere og mer detaljert er vel vanskelig å få det til å bli, endog med nedskalert bilde som jo er et krav her på Bildekritikken. Kamera, objektiv og ikke minst fotograf holder mål i massevis. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Han ble vel lei all kaklinga til tuppene tenker jeg. Du må gi ham noen dager å komme seg på, så dukker han nok opp igjen.. Flott bilde...som alltid! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hei Albert. Et fint bilde av dompap, bullfinch, domherre M v h Leif Hei, Leif. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, - i Sverige blir dompap kalt for "domherre", en fin benevnelse, synes jeg ! M v h Albert. Hei igjen Albert. Ja den har mange fine navn God tirsdags kveld den 1 mars 2016 M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Skarpere og mer detaljert er vel vanskelig å få det til å bli, endog med nedskalert bilde som jo er et krav her på Bildekritikken. Kamera, objektiv og ikke minst fotograf holder mål i massevis. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig og snill tilbakemelding ! Utstyret er utvilsomt bra, men fotografen har nok en lang vei å gå ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Han ble vel lei all kaklinga til tuppene tenker jeg. Du må gi ham noen dager å komme seg på, så dukker han nok opp igjen.. Flott bilde...som alltid! Hei, Helene. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Det er ikke usannsynlig at du er inne på noe ... . Apropos, - om 20 minutter blir det symøte her i huset ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Hei Albert. Et fint bilde av dompap, bullfinch, domherre M v h Leif Hei, Leif.Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, - i Sverige blir dompap kalt for "domherre", en fin benevnelse, synes jeg ! M v h Albert. Hei igjen Albert. Ja den har mange fine navn God tirsdags kveld den 1 mars 2016 M v h Leif Hei, igjen, Leif. God tirsdags kveld til deg, også,- her blir det symøte om 20 minutter, så jeg får søke tilflukt ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Nydelig bilde Albert! Hei, TCL Photography. Tusen takk for fin tilbakemelding, Tove ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Nydelig ... den fryser visst litt Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, - den har "blåst seg opp" for å beskytte seg mot kulden ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hei Albert. Et fint bilde av dompap, bullfinch, domherre M v h Leif Hei, Leif.Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, - i Sverige blir dompap kalt for "domherre", en fin benevnelse, synes jeg ! M v h Albert. Hei igjen Albert. Ja den har mange fine navn God tirsdags kveld den 1 mars 2016 M v h Leif Hei, igjen, Leif.God tirsdags kveld til deg, også,- her blir det symøte om 20 minutter, så jeg får søke tilflukt ! M v h Albert. Tilflukt i en fuglekasse? ? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Hei Albert. Et fint bilde av dompap, bullfinch, domherre M v h Leif Hei, Leif.Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, - i Sverige blir dompap kalt for "domherre", en fin benevnelse, synes jeg ! M v h Albert. Hei igjen Albert. Ja den har mange fine navn God tirsdags kveld den 1 mars 2016 M v h Leif Hei, igjen, Leif.God tirsdags kveld til deg, også,- her blir det symøte om 20 minutter, så jeg får søke tilflukt ! M v h Albert. Tilflukt i en fuglekasse? ? Hei, igjen, Leif. Nei, jeg har heldigvis en kjellerstue / musikkrom / modelljernbanerom der jeg kan være uforstyrret, heldigvis ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hei Albert. Et fint bilde av dompap, bullfinch, domherre M v h Leif Hei, Leif.Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, - i Sverige blir dompap kalt for "domherre", en fin benevnelse, synes jeg ! M v h Albert. Hei igjen Albert. Ja den har mange fine navn God tirsdags kveld den 1 mars 2016 M v h Leif Hei, igjen, Leif.God tirsdags kveld til deg, også,- her blir det symøte om 20 minutter, så jeg får søke tilflukt ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Flott portrettert dompap som bruser med fjærdrakten for å holde varmen. Utrolig skarp og detaljert fjærdrakt med fin fargepalett samt en herlig bokeh . Vakker fugl . Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Flott portrettert dompap som bruser med fjærdrakten for å holde varmen. Utrolig skarp og detaljert fjærdrakt med fin fargepalett samt en herlig bokeh . Vakker fugl . Mvh Alec Hei, Alec. Tusen takk for fin tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Hei Albert. Et fint bilde av dompap, bullfinch, domherre M v h Leif Hei, Leif.Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, - i Sverige blir dompap kalt for "domherre", en fin benevnelse, synes jeg ! M v h Albert. Hei igjen Albert. Ja den har mange fine navn God tirsdags kveld den 1 mars 2016 M v h Leif Hei, igjen, Leif.God tirsdags kveld til deg, også,- her blir det symøte om 20 minutter, så jeg får søke tilflukt ! M v h Albert. Tilflukt i en fuglekasse? ? Hei, igjen, Leif.Nei, jeg har heldigvis en kjellerstue / musikkrom / modelljernbanerom der jeg kan være uforstyrret, heldigvis ! M v h Albert. Greit Albert. Kanske lit fuglemusikk musikkrommet ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Hei Albert. Et fint bilde av dompap, bullfinch, domherre M v h Leif Hei, Leif.Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, - i Sverige blir dompap kalt for "domherre", en fin benevnelse, synes jeg ! M v h Albert. Hei igjen Albert. Ja den har mange fine navn God tirsdags kveld den 1 mars 2016 M v h Leif Hei, igjen, Leif.God tirsdags kveld til deg, også,- her blir det symøte om 20 minutter, så jeg får søke tilflukt ! M v h Albert. Tilflukt i en fuglekasse? ? Hei, igjen, Leif.Nei, jeg har heldigvis en kjellerstue / musikkrom / modelljernbanerom der jeg kan være uforstyrret, heldigvis ! M v h Albert. Greit Albert.Kanske lit fuglemusikk musikkrommet ? M v h Leif ? Hei, igjen, Leif. Eller f. eks. "Alle fugler små de er", - evt. musikk med "The Eagles" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg