Andreaz_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hei. Nok et såkalt "n00be" spm: hvordan kan jeg få vekk den stygge streken fra hyperkoblingene mine??!?! Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Hvis du bruker CSS. så er det bare til å ha a { text-decoration: none } Her er viss du bare bruker HTML og ikke CSS <a href="side.html" style="text-decoration: none">Link</a> Tror disse 2 metodene virker. DanielP Endret 19. november 2003 av DanielP Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 <STYLE> <!-- A { text-decoration: none } --> </STYLE> Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 vitsen med å kommentere ut innholdet i style? Liker ikke browseren css sp liker den vel ikke style taggen heller..? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 <STYLE> <!-- A { text-decoration: none } --> </STYLE> ville gått for css jeg og! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hvis browseren ikke liker css, skrives innholdet i <style> ut i dokumentet. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Hvis browseren ikke liker css, skrives innholdet i <style> ut i dokumentet. hvilke browsere "takkler" ikke css da? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 virker ikke css i både IE (6.0), Opera (7.22) og Mozilla Firebird?? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 jo, men det er ikke alle browsere som er like gode til å tolke CSSen enda..... DanielP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Vel, IE har ikkje lært seg HTML skikkelig engangs sååå... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Vel, IE har ikkje lært seg HTML skikkelig engangs sååå... Hva er det nå da?? noe M$ har hoppet over i monopolet? har bare lyst til å vite: hva har ikke IE støtte til når det gjeleder HTML... PS: jeg har ikke peiling - bare spør.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 oh, visste jeg ikke. har ikke hatt noen problemer selv som jeg vet om :-) hva er å anbefale da? rent teknisk? ikke brukervennlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå