Harald Gjerholm Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Maskinen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Litt av noen maskiner der nede på tresliperiet. Fine mørke, mettede farger. PS: Har bilde av samme maskin jeg også, men ingen tvil om at din versjon er bedre. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Litt av noen maskiner der nede på tresliperiet. Fine mørke, mettede farger. PS: Har bilde av samme maskin jeg også, men ingen tvil om at din versjon er bedre. Mvh Ragnar Mange takk Ragnar - mye spennende å ta bilder av på Kistefoss ja. Dette er et HDR bilde 3 eks. +/- 1EV Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 WOW! Dødskul maskin! Så skikkelig skummel ut! Flott fotografert! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Fint bilde men de mørke områdene er kanskje litt for mørke...? Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Bra du nevnte det, Tove, for på min skjerm ser jeg ikke annet enn bitvis informasjon i mørke felt. Vet at skjermen min ikke er kalibrert. Flott bilde likevel, Harald, Visste ikke at treslipemaskiner kunne være i slike dimensjoner. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Fint bilde men de mørke områdene er kanskje litt for mørke...? Jeg prøver jo her å gjengi den dystre stemningen det er her inne - man kan like det eller ikke - men det er omtrent slik det føles. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Her velger jeg meg nok V2, men ville retta opp til venstre og kutta vekk åpningen i bildekant som lett stjeler ufortjent oppmerksomhet. I V1 ville nok en lysning (hvis mulig uten at grumset kommer) ha gitt et bedre resultat. Men det krever litt ekstra pirkearbeid med utmasking osv. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg