AfterGlow Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Både prisen og salgsdatoen til HTC Vive er nå kunngjort – blir enda dyrere enn først antatt.Så mye vil HTCs VR-briller koste i Norge Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Vive kan også forhåndsbestilles på Steam nå. Inkl. frakt på €74 blir total pris €973 (uavhengig av om man bestiller via Steam eller direkte fra HTC). 1 Lenke til kommentar
Hello97 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Er denne prisen inkludert Moms, toll og alt det styret? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg lurer: Følger disse VR-brillene som lages av de diverse selskapene noen slags standard? Tenker da på software (spill), eller må hvert spill lages med tanke på hver VR-brille? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Er denne prisen inkludert Moms, toll og alt det styret? Ja 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg lurer: Følger disse VR-brillene som lages av de diverse selskapene noen slags standard? Tenker da på software (spill), eller må hvert spill lages med tanke på hver VR-brille? Det meste kan spilles uansett hvilket VR system man handler. Men enkelte titler er "exlusive" til et bestemt sett. Om det er det samme som når spill er "exlusive" til f.eks. XBOX, og så kommer i PS versjon et par måneder senere likevel, er nok ikke usannsynlig. Og så har man titler som er beregnet på at man skal kunne bevege seg rundt i rommet man spiller i. De kan sikkert fungerer med Oculus Rift, men vil åpenbart fungere bedre med Vive i utgangspunktet. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Skal man betale så mye penger, så må den først og fremst være komfortabel å ha på seg i lengre tidsrom om gangen, samt den må ha god teknologi med på kjøpet. Jeg synes dykkermasken HTC ser litt tung ut å bære rundt. Men, det kan kanskje komme seg litt om en 4-5 generasjoner fram i tid, når de har fått miniatyrisert ting bedre? Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Så vidt jeg har forstått er prisen på HTC Vive inkludert moms, noe som burde bety at det også er de som tar seg av fortollingen. Toll på elektronikk er 0%, så fullpris blir da, om det faktisk fungerer slik jeg har inntrykk av, ca 9200 kr inkludert frakt. Endret 2. mars 2016 av Sondre K 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Ikke glem frakt og 25% avgift på toll, da er prisen oppe i 12000 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Ikke glem frakt og 25% avgift på toll, da er prisen oppe i 12000 All informasjon hittil tyder på at prisen er ink moms, så prisen er som angitt i artikkelen. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg