Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Nydelig vinterlandskap med vakkert lys og flotte kontraster samt masse flotte detaljer .

Flott komposisjon hvor skiløypen og skiløperen tilfører fin dybde til bildet .

Lenke til kommentar

Alec har vel sagt det meste om bildet som jo dokumenterer kanskje et noe uvanlig værfenomen på dine kanter. Det snakkes om to og en halv meter enkelte steder og det skal visst komma mer.

God fornøyelse.

Kanskje blir'e sleaføre te' St. Hans - ikke glem å fore gampen.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alec har vel sagt det meste om bildet som jo dokumenterer kanskje et noe uvanlig værfenomen på dine kanter. Det snakkes om to og en halv meter enkelte steder og det skal visst komma mer.

God fornøyelse.

Kanskje blir'e sleaføre te' St. Hans - ikke glem å fore gampen.

Roar

Det er vel som de sier: "Hvis skaren bærer en voksen mann til St.Hans, så blir det en sein vår.." :lol:

Lenke til kommentar

Fint utsnitt og komp. Spennende skyformasjoner som delvis skjuler fjellformasjoner i bakgrunn. Med ditt vanlige kamerautstyr vill du nok også fått fram enda mer detaljer og struktur i snøen.

Mvh Ragnar

Ja, det ville nok blitt hakket bedre med det andre kameraet, men det skulle nå bare mangle! :wee:

Men av og til er det bare innmari greit å "travel light" :)

Takk for fin kommentar!

Lenke til kommentar

Flott vinterlandskap lady :) Kunne vært lit lysere ;)

M v h

Leif :cool:

Hei my Lord! :D

Jeg synes dette kameraet tar litt mørke bilder, så jeg er enig i at det er litt mørkt.  Men hvis jeg prøver å lysne i etterbehandling, så forsvinner liksom konturene av snøen. :mellow:

Må nok bare fortsette å prøve meg fram ;)

Lenke til kommentar

Flott vinterlandskap lady :) Kunne vært lit lysere ;)

M v h

Leif :cool:

Hei my Lord! :D

Jeg synes dette kameraet tar litt mørke bilder, så jeg er enig i at det er litt mørkt.  Men hvis jeg prøver å lysne i etterbehandling, så forsvinner liksom konturene av snøen. :mellow:

Må nok bare fortsette å prøve meg fram ;)

Hello lady :)

Enig, man må prøve seg fram :)og med lyset kommer mange ganger mere detaljer fram ;)

M v h

Lord Leif :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...