Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Liten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Nydelig vinterlandskap med vakkert lys og flotte kontraster samt masse flotte detaljer . Flott komposisjon hvor skiløypen og skiløperen tilfører fin dybde til bildet . Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Nydelig vinterlandskap med vakkert lys og flotte kontraster samt masse flotte detaljer . Flott komposisjon hvor skiløypen og skiløperen tilfører fin dybde til bildet . Wow! Det var da veldig til go'ord da Alec! Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Alec har vel sagt det meste om bildet som jo dokumenterer kanskje et noe uvanlig værfenomen på dine kanter. Det snakkes om to og en halv meter enkelte steder og det skal visst komma mer. God fornøyelse. Kanskje blir'e sleaføre te' St. Hans - ikke glem å fore gampen. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Fint utsnitt og komp. Spennende skyformasjoner som delvis skjuler fjellformasjoner i bakgrunn. Med ditt vanlige kamerautstyr vill du nok også fått fram enda mer detaljer og struktur i snøen. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Alec har vel sagt det meste om bildet som jo dokumenterer kanskje et noe uvanlig værfenomen på dine kanter. Det snakkes om to og en halv meter enkelte steder og det skal visst komma mer. God fornøyelse. Kanskje blir'e sleaføre te' St. Hans - ikke glem å fore gampen. Roar Det er vel som de sier: "Hvis skaren bærer en voksen mann til St.Hans, så blir det en sein vår.." Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Fint utsnitt og komp. Spennende skyformasjoner som delvis skjuler fjellformasjoner i bakgrunn. Med ditt vanlige kamerautstyr vill du nok også fått fram enda mer detaljer og struktur i snøen. Mvh Ragnar Ja, det ville nok blitt hakket bedre med det andre kameraet, men det skulle nå bare mangle! Men av og til er det bare innmari greit å "travel light" Takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Bare nydelig !! Tusen takk Torhild! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Flott vinterlandskap lady Kunne vært lit lysere M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Flott vinterlandskap lady Kunne vært lit lysere M v h Leif Hei my Lord! Jeg synes dette kameraet tar litt mørke bilder, så jeg er enig i at det er litt mørkt. Men hvis jeg prøver å lysne i etterbehandling, så forsvinner liksom konturene av snøen. Må nok bare fortsette å prøve meg fram Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Så nydelig!! herlig vinterstemning og fint komponert! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Så nydelig!! herlig vinterstemning og fint komponert! Tusen takk Tove! Det var da veldig hyggelig! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Flott vinterlandskap lady Kunne vært lit lysere M v h Leif Hei my Lord! Jeg synes dette kameraet tar litt mørke bilder, så jeg er enig i at det er litt mørkt. Men hvis jeg prøver å lysne i etterbehandling, så forsvinner liksom konturene av snøen. Må nok bare fortsette å prøve meg fram Hello lady Enig, man må prøve seg fram :)og med lyset kommer mange ganger mere detaljer fram M v h Lord Leif Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Kjempeflott bilde med lyd av stillhet i seg. Mykt og dypt, eller mjukt og djupt, for å bruke norsk med større og mer lyrisk klang. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Kjempeflott bilde med lyd av stillhet i seg. Mykt og dypt, eller mjukt og djupt, for å bruke norsk med større og mer lyrisk klang. Takk for fin tilbakemelding! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hei, Helene. Dette fine bildet er et arketypisk "Winter Wonderland", - virkelig flott ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Hei, Helene. Dette fine bildet er et arketypisk "Winter Wonderland", - virkelig flott ! M v h Albert. Tusen takk Albert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg