Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Taxi.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg greier ikke bestemme meg mellom V1 og V2. Ble bra begge to da sikkert! ? Ha en fin dag! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 V1 for meg som er mer diskret, men samtidig vises det som er verd å se. Bedre sammensetning av de forskjellige farger også. Fint bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 .... og jeg som lurte på om det var pokalene til skiskytter VM vi ser her. Likner no'n sånne blanke bøtter. V2 med best detaljer for meg. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Spennende og kreativt.. Flotte bilder! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Ragnar , Roar , Tove og Fredrik !!!!! Refleksjoner er noe jeg aldri blir lei av å eksperimentere med . Resultatet blir nesten aldri helt som planlagt , men noe kan rettes opp i etterarbeidet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hei, Alec. To spennende bilder, og tittelen er velvalgt ! Versjon 2 "rommer" mer, og jeg tro jeg foretrekker dette bildet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hei, Alec. To spennende bilder, og tittelen er velvalgt ! Versjon 2 "rommer" mer, og jeg tro jeg foretrekker dette bildet ! M v h Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Tok med to versjoner da jeg liker både den lysere mer detaljerte men også den mørkere mer kontrastrike utgaven . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg