Import321 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Hei! Vi driver med salg av vinduer, dører, trapper osv. Nå trenger vi en nettside, og hadde håpet på at noen der ute kunne veilede oss med dette? Hva nettsiden må inneholde: Meget ryddig, moderne og stilrent design som passer på alle plattformer. Nettbutikk. ( med oversiktlig adminpanel og regnskap ) Mulighet for at kundene kan velge mål og andre alternativer på produktene. feks lengde&bredde på vinduer slik som her: https://www.tindevindu.no/vindu/#/sidehengslet/98/98/1.2/tre Mulighet for at utvalgte kunder kan logge inn og benytte seg av rabatter de har blitt tildelt. (Feks snekker AS logger inn og får 20% rabatt fra sin bruker.) Enkle og trygge betalingsløsninger. Går det an å få dette til med et wordpress theme? All hjelp og gode svar blir satt veldig stor pris på! Hvis du har god erfaring&spisskompetanse på feltet og har lyst til å sette nettsiden sammen for oss, så betaler vi selvsagt for dette. Send meg gjerne en epost på [email protected] hvis du er interessert! PS: beklager på forhånd for rotete post, er ekstremt trøtt. Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Jeg deler kontorer med et firma som jobber med å utforme, lage og drifte slike løsninger: http://pixelware.no/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Du kan også sjekke ut Dahls Data – jobbet der tidligere og denne typen nettsider har de veldig god kompetanse med, spesielt mtp at Wordpress er et ønske. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 @Import321: Det er ikke mulig å få til det du ønsker med et Wordpress Theme. Et Wordpress Theme styrer i utgangspunktet bare utseende på nettsiden. Løsningen dere ønsker er garantert mulig å få til i Wordpress, men jeg regner med at her må svært mye kodes nesten fra bunnen for å få ønsket funksjonalitet. Nettsidene til Tindevindu ser ut til å være "custom build", med stor sannsynlighet basert på Ruby on Rails løsningen SpreeCommerce (åpen kildekode rammeverk for nettbutikker). I og med at nettbutikkfunksjonalitet her er så fundamental, og den er faktisk forholdsvis kompleks - ja da vil jeg primært se på løsninger som er sterke på den siden. Gode alternativer er Magento, OpenCart m.fl. Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Heisann. Jeg har personlig stått for oppbygging av nettstedet til Autopower Norge med bla. nettbutikk, betalingsløsninger som visa, cod og klarna, sms tjenester, komplett admin-panel og mye mye mer. Nettstedets adresse er www.autopower.no Hele nettstedet er skreddersydd fra bunnen. På gjenhør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå