khauen Skrevet 6. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2016 Leaf fungerer flott om man bor i en by. Bor man på bygda er tesla den eneste elbilen som duger og der er prisene (og forsikringen) vesentlig dyrere. På en bil til 20k kan man jo fint skru selv. Lærerikt er det også. Støttes Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Ingen vits å skru på en bil som allerede er gått ut på dato og som forsvinner etterhvert 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Ingen vits å skru på en bil som allerede er gått ut på dato og som forsvinner etterhvert Lærerikt å morsomt det. Kjøpte selv en 92 modell Sierra for 8 tusen, kjørte den i 7 år med bare litt småfiks med deler fra biltema. Solgte den nettop for 12 tusen. Billig forsikring var det og på den. Kommer neppe til å ha en like god bil noensinne 2 Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Grønne biler bruker å være rimeligst. Ellers så tenker jeg du vil få betydelig mer bil om du går opp til 25 - 30.000,-. Ligg unna Franske biler. En salgstest fra NAF vil du raskt spare inn igjen, og da vet du hva du får. Ofte så er bilselger villig til å dekke 50% av hva testen koster. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Grønne biler bruker å være rimeligst. Ellers så tenker jeg du vil få betydelig mer bil om du går opp til 25 - 30.000,-. Ligg unna Franske biler. En salgstest fra NAF vil du raskt spare inn igjen, og da vet du hva du får. Ofte så er bilselger villig til å dekke 50% av hva testen koster. Selger med på å dekke halve NAF-testen på biler til under 30k? Det høres spesielt ut. Snakker vi om en bil til 100k+ kan jeg forstå det, men jeg hadde aldri blitt med på det på en såpass rimelig bil. 1 Lenke til kommentar
Tonjehaug Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Ofte så er bilselger villig til å dekke 50% av hva testen koster. Ville jeg aldri ha gjort. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Kjøp deg en litt eldre traver og kos deg De eldre bilene(90 tallet ish) er lette å skru på, og se etter en som har gått rykte på seg. Golf 3 feks, supre billig deler på biltema og enkelt å bytte. (dette var bare et eksempel) Så har du denne bilen noen år til du har fått spart deg litt opp til nyere og bedre Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Kjøp Volvo 940/960 så får du morsom bil og ikke er den dyr heller. 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Drikke vel litt for mye eneste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå