Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rykninger i øvre mage/nedre brystregion

RogeRRRRRR

Anbefalte innlegg

Har i de 2-3 måndene opplevd at jeg plutselig får rykninger omtrent midt mellom de nederste ribbena. Dette er ubehagelig, og kan sammenlignes med krampe. Det foregår som oftest i ca. 5-10 sek, og 1-3 ganger med 10-40sek mellomrom når det først slår til. I det siste har jeg fått 'rykninger' kanskje 3 ganger i uka, og det forekommer oftere nå enn før. Jeg vet ikke hva dette skyldes, så setter pris på om noen har kjenskap til dette og kan fortelle meg hva det er/om jeg burde gå til lege?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noen vits å vite hva det er for å anbefale deg å gå til lege. Tror dog ikke du burde gå til lege, hvis det har vart 2-3 måneder så går det nok over snart hvis jeg tolker situasjonen rett.

Er bare 18 og har ikke noe unormal usunn livsstil, men det føles litt ut som sånn det fremstilles når folk har hjerteinfarkt på tv, så var litt nervøs

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Ikke hør på noen av rådene du får her, foruten dette: hvis du tror noe er galt, oppsøk lege

Vi har et fantastisk helsevesen i dette landet, bruk det for hva det verdt. Du betaler tross alt for det

Lenke til kommentar

Det er ikke noen vits å vite hva det er for å anbefale deg å gå til lege. Tror dog ikke du burde gå til lege, hvis det har vart 2-3 måneder så går det nok over snart hvis jeg tolker situasjonen rett.

Er bare 18 og har ikke noe unormal usunn livsstil, men det føles litt ut som sånn det fremstilles når folk har hjerteinfarkt på tv, så var litt nervøs

20080131-1.gifpixel_art_training___dummy_running_rewor                  doctor_318-105717.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...