RolfOve Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Jeg editerte standard temaet for redhat linux. Dette var gøy, helt til det skar seg. Nå vil jeg gjerne få tilbake det orginale innloginskjermbildet. Er det en måte jeg kan legge inn dette temaet på nytt ved hjelp av rpm? Har prøvd flere rpm kommandoer, men jeg får det ikke til å virke. I tillegg lurer jeg på om noen har en link eller litt råd om hvordan rpm brukes? Får nemlig ikke ting til å virke vha "man rpm". Edit: La til et spørsmålstegn Endret 19. november 2003 av RolfOve Lenke til kommentar
xeon Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Det har ingenting med verken gnome eller rpm å gjøre.. ta denne kommandoen som brukeren du har feilen på: rm -rf .gnome* Vær obs på at _alle_ gnome instillingene dine blir resatt (logg ut og inn igjen etterpå) Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 I tillegg lurer jeg på om noen har en link eller litt råd om hvordan rpm brukes? Dette er omtalt i faq-tråden. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Jeg mente logginn skjermen. Den er vel global? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Huff da, nå ble login skjermen ENDA verre. Dumme meg vet ingen annen måte enn å reinstallere linux.. (Hjelp) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå