Gå til innhold

Snøbredte vidder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg er dette et meget vakkert, minimalistisk,velkomponert fotografi.... lys og farge, den buede forgrunn som harmonerer fint med fjell og skylag, skarpheten....en flott visualisering av et norsk fjell/vinterlandskap.,,,well done!

mvh Ulv

Tusen takk Ulv! Ble godt fornøyd selv også med dette, og føler meg priviligert som får lov å bevege meg rundt i dette landskapet! Det er luksus det! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

To flotte versjoner av et fint vinterlandskap , ikke for å være vanskelig men i v2 er det kuttet oppe også .Hva med å kutte kun nede ? Bare et forslag fra min side .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

To flotte versjoner av et fint vinterlandskap , ikke for å være vanskelig men i v2 er det kuttet oppe også .Hva med å kutte kun nede ? Bare et forslag fra min side .

Mvh

Alec

Du er da ikke vanskelig Alec! :) Jeg tar imot alle kommentarer med den største nysgjerrighet og takknemlighet.☺ Da har jeg lagt til en variant med bare bunnkutt, samt en variant i s/hv også siden jeg først var i gang.....og var bare "litt" sein til arbeid..?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

V3 ble veldig bra , og v4 i s/hv med det mørke skydekket som ga en dramatisk effekt enda bedre .

Her var det også fint lys og kontraster .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Spennende komposisjon, gjør seg godt også i sv/hv hvor det hele får et mer dramatisk uttrykk.

Mvh Ragnar

Vanskelig å velge her.

Men V4 skiller seg jo litt ut så da blir det kanskje den hvis jeg MÅ?

Utover det så har vel han derre Ulven fra Sandefjord sagt det meste her.

Roar

Er enig i av V4 ble ganske flott, gjorde den litt mer dramatisk med vilje. :)

Tusen takk for fine kommentarer :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...