Ragnar Skj Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Ivar Ballangrud Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Fint " dagsferskt " bilde med intressant informasjon M v h Leif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Flott avbildet statue av fortidens skøytefantom ,nå er det stort sett nederlenderne som herjer på isen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Fint " dagsferskt " bilde med intressant informasjon M v h Leif Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Flott avbildet statue av fortidens skøytefantom ,nå er det stort sett nederlenderne som herjer på isen . Mvh Alec Takk for din kommentar. Ville ha med de lette skyformasjonene og linjene de lager i bakgrunnen. Derfor et såpass bredt bilde. Dessuten viser bildet litt av omgivelsene som kan være greit å ha med noen ganger. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Enkelt og greit, luftig og midtstilt. Hva med å gå litt tettere på og kanskje gå ned i knestående for å få en oppadgående vinkel. Ballangrud har jeg ikke så mye kjennskap til bortsett fra omtale. Vokste jo opp med Hjallis på tampen av hans karriere, Kuppern og Fred A. maier etc. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Enkelt og greit, luftig og midtstilt. Hva med å gå litt tettere på og kanskje gå ned i knestående for å få en oppadgående vinkel. Ballangrud har jeg ikke så mye kjennskap til bortsett fra omtale. Vokste jo opp med Hjallis på tampen av hans karriere, Kuppern og Fred A. maier etc. Roar Sto faktisk i knestående da bildet ble tatt. Kunne med fordel gått enda lavere slik du foreslår. Ballangrud hører mine foreldre-generasjon til, men en av de store innen skøytesporten er han i alle fall. Det var for øvrig Gerhard Heiberg som holdt tale ved avdukingen av statuen. Fakkelstafetten hadde stopp på Jevnaker, og alle de gamle gode skøytegutta med Kuppern, Fred Anton Maier, Per Ivar Moe, Hroar Elvenes, Jørn Didriksen m.flere var samlet på Halvorsbøle om kvelden. Hjallis var forhindret på grunn av sykdom. Var til stede selv da jeg hadde litt med arrangementet å gjøre. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2016 Interessant bilde ! Takk skal du ha Torhild ! Skj Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hei, Ragnar. Et fint monument over en av våre store idrettsstjerner, og et flott symbol for en vinteridrett som har gitt Norge mye heder gjennom tidene ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2016 Takk Albert, for meg er de gamle mestere minst like store i mine øyne som dagens idrettshelter, og Ivar Ballangrud fikk sin velfortjente oppmerksomhet via statuen på Jevnaker torg. Takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg