Gå til innhold

Ivar Ballangrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott avbildet statue av fortidens skøytefantom ,nå er det stort sett nederlenderne som herjer på isen .

Mvh

Alec

Takk for din kommentar. Ville ha med de lette skyformasjonene og linjene de lager i bakgrunnen. Derfor et såpass bredt bilde. Dessuten viser bildet litt av omgivelsene som kan være greit å ha med noen ganger.

Skj

Lenke til kommentar

Enkelt og greit, luftig og midtstilt.

Hva med å gå litt tettere på og kanskje gå ned i knestående for å få en oppadgående vinkel.

Ballangrud har jeg ikke så mye kjennskap til bortsett fra omtale.

Vokste jo opp med Hjallis på tampen av hans karriere, Kuppern og Fred A. maier etc.

Roar

Lenke til kommentar

Enkelt og greit, luftig og midtstilt.

Hva med å gå litt tettere på og kanskje gå ned i knestående for å få en oppadgående vinkel.

Ballangrud har jeg ikke så mye kjennskap til bortsett fra omtale.

Vokste jo opp med Hjallis på tampen av hans karriere, Kuppern og Fred A. maier etc.

Roar

Sto faktisk i knestående da bildet ble tatt. Kunne med fordel gått enda lavere slik du foreslår. Ballangrud hører mine foreldre-generasjon til, men en av de store innen skøytesporten er han i alle fall. Det var for øvrig Gerhard Heiberg som holdt tale ved avdukingen av statuen. Fakkelstafetten hadde stopp på Jevnaker, og alle de gamle gode skøytegutta med Kuppern, Fred Anton Maier, Per Ivar Moe, Hroar Elvenes, Jørn Didriksen m.flere var samlet på Halvorsbøle om kvelden. Hjallis var forhindret på grunn av sykdom. Var til stede selv da jeg hadde litt med arrangementet å gjøre.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...