Republic3D Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Spurte DnB for sikkerhets skyld jeg også, de sa at det ville sannsynligvis gå bra. Ingen penger reservert eller trukket fra meg enda, men jeg tror jeg bestilte etter dere. Så min bestilling er nok i neste batch. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Spurte DnB for sikkerhets skyld jeg også, de sa at det ville sannsynligvis gå bra. Ingen penger reservert eller trukket fra meg enda, men jeg tror jeg bestilte etter dere. Så min bestilling er nok i neste batch. Jepp det vil jeg tro Jeg er også trukket!! Woooohooo Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Så er det ryktet over i Oculus tråden bare fjas og tull eller er det noe i det? Jeg er så utrolig lettlurt Man spøker ikke med den store drømmen om VR! Hvis det stemmer så er det jo bare trist Endret 1. april 2016 av Enceladus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Det finner vi ikke ut av før denne dagen er over likevel, så bare å vente og se egentlig. Lenke til kommentar
qurac Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Vel, han som skrev det har selv oppdatert innlegget og sagt at det var en aprilspøk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Eller var det bare det han fikk beskjed om å si Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Haha ja... Men det har jo faktisk vært noen kontroverser også da som viser seg å stemme i mer eller mindre grad: *Mindre Field of View enn DK2 og Vive *Manglende faceplates for andre ansiktformer og briller *Såklate "God rays" som man ser tydligst når det er en svart bakgrunn Tested diskuterer dette blandt andre ting i linken under: Neste episode av Tested (om en vekes tid) får vi en gjennomgang av Vive CV1 som de allerede har fått men ikke pakket opp enda. Lurer på om vi har fått Vive innen da Giant Bomb har også nevnt at de kommer til å kanskje ha en lignende livestream som den de hadde med Rift (som jeg linket til over her en plass) hvor de spiller en hel bunch med spill gjennom en hel dag. Nå virket de temmelig lei av VR etter den økten da så spørs om det er så mye entusiasme igjen til Vive. Vi får se, kanskje romsporing og håndkontrollere klarer å løfte steinansiktene deres en smule. Lenke til kommentar
KenSkog Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Fikk sikret en april part 1 ordre for noen timer siden. De trakk meg med en gang. Shippingen ble på 28€ istedenfor 84€ som det var tidligere, ganske så fornøyd!Har poppet opp mange flere april ordre siden jeg bestilte også, om noen er utålmodige.Uansett; Noen som har fått sporingsnummer/shipping info enda? Endret 1. april 2016 av KenSkog Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Fikk sikret en april part 1 ordre for noen timer siden. De trakk meg med en gang. Shippingen ble på 28€ istedenfor 84€ som det var tidligere, ganske så fornøyd! Har poppet opp mange flere april ordre siden jeg bestilte også, om noen er utålmodige. Uansett; Noen som har fått sporingsnummer/shipping info enda? Nice! Men skjønner ikke hvordan du har fått tak i en part 1 ordre så sent Har du holdt pre order siden deres under konstant oppsyn eller? Når jeg er innom å sjekker (ca. et par ganger om dagen for morro skyld) så står det mai. Nei har ikke fått noen info om sending enda. Venter i spenning. Ser at det stadig dukker opp meldiger på reddit over folk fra ulike land som har mottatt bekreftelse om sending, også Europa. Er vi heldige så får vi Vive på samme tid som de som har bestilt Rift her i landet, kanskje før de også faktisk. Virker som Oculus har hatt litt trøbbel med å få sendt ut sine. Lenke til kommentar
KenSkog Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Fikk sikret en april part 1 ordre for noen timer siden. De trakk meg med en gang. Shippingen ble på 28€ istedenfor 84€ som det var tidligere, ganske så fornøyd! Har poppet opp mange flere april ordre siden jeg bestilte også, om noen er utålmodige. Uansett; Noen som har fått sporingsnummer/shipping info enda? Nice! Men skjønner ikke hvordan du har fått tak i en part 1 ordre så sent Har du holdt pre order siden deres under konstant oppsyn eller? Når jeg er innom å sjekker (ca. et par ganger om dagen for morro skyld) så står det mai. Nei har ikke fått noen info om sending enda. Venter i spenning. Ser at det stadig dukker opp meldiger på reddit over folk fra ulike land som har mottatt bekreftelse om sending, også Europa. Er vi heldige så får vi Vive på samme tid som de som har bestilt Rift her i landet, kanskje før de også faktisk. Virker som Oculus har hatt litt trøbbel med å få sendt ut sine. Kjører overvåkning på siden med en app (page monitor) i chrome, den sier i fra med en gang april dukker opp. Visstnok er det ikke en kø for enkeltbestillinger, men en kø av batcher - og i det noen avbestiller blir det en ledig plass i batchen - som neste bestilling fyller. Muligens et uoptimalt system, men syntes heller en person som er interessert nok til å jobbe aktivt for å få tidligere bestilling fortjener plassen - enn en random uvitende person, når det først er sånn. Mulig toget for å komme i første batch har gått, eller snart går, men vil anta det er mulig å komme i andre batch. Kan bekrefte shippingen når den forhåpentligvis snart kommer, om noen er interessert. Kan være det ikke fungerer og jeg har gjort meg selv en bjørnetjeneste for alt jeg vet. Endret 1. april 2016 av KenSkog Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Sitter vel en stakkar et sted her i landet å griner da fordi han mistet plassen sin La inn Page Monitor jeg også, for moroskyld. Satser på at noe interessant har skjedd i løpet av natten, bruker som regel å være noe. Lettere å dra seg opp tidelig om morgenene med all spenningen rundt VR. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) theBlu er nå på steam. Har gledet meg veldig til denne! Dette blir sansynligvis en av de første opplevelsene jeg kommer til å prøve selv og vise folk. Tror dette er en god demo å vise til de som ikke har noen erfaring med hverken VR eller spill. En god rolig introduksjon til VR. Dog jeg har hørt enkelte være redd for hvaler og undervannsopplevlser SÅ kan være lurt å høre om folk har denne frykten før man kjører opplevelsen for de. http://store.steampowered.com/app/451520/ Experience the wonder and majesty of the ocean through a series of habitats and come face to face with some of the most awe inspiring species on the planet. Heftige systemkrav! Nå får jeg endelig brukt de 32GB med ram jeg har og kjørt det nye skjermkortet jeg har installert (980 Ti) System Requirements MINIMUM: OS: Windows 7 Service Pack 1 Processor: i7-5930K Memory: 8 GB RAM Graphics: Nvidia Geforce GTX 980 or equivalent DirectX: Version 11 Storage: 4 GB available space Additional Notes: Wevr strongly recommends that your Power Plan under Windows Power Options be set to "High performance" or equivalent RECOMMENDED: OS: Windows 7 Service Pack 1 Processor: i7-5930K Memory: 32 GB RAM Graphics: Nvidia Geforce GTX 980 or equivalent DirectX: Version 11 Storage: 4 GB available space Additional Notes: Wevr strongly recommends that your Power Plan under Windows Power Options be set to "High performance" or equivalent Endret 2. april 2016 av Enceladus Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 nå er april ledig til de som fortsatt sitter på gjerdet https://store.htcvivecart.com/store/htcemea/en_IE/quickcart/ThemeID.40563500/OfferID.48383084901?_ga=1.266027599.1949889994.1459539983 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Er det noen som har fått shipping info ? Hos meg er det blitt reservert beløp på kredittkortet, men ikke fått noe sendingsinfo. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Er det noen som har fått shipping info ? Hos meg er det blitt reservert beløp på kredittkortet, men ikke fått noe sendingsinfo. http://strawpoll.me/7256744/r Her er en poll noen har opprettet som du kan stemme i Jeg har svart som de fleste andre: Charged, all good, but nothing else Lenke til kommentar
Tyralyon Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) nå er april ledig til de som fortsatt sitter på gjerdet https://store.htcvivecart.com/store/htcemea/en_IE/quickcart/ThemeID.40563500/OfferID.48383084901?_ga=1.266027599.1949889994.1459539983 Ser ut til å være tatt allerede. Noen her som tok den? Interessant å se hvilken wave vedkommende havnet i i så tilfelle, bare følg denne oppskriften: https://www.reddit.com/r/Vive/comments/4bcsly/europe_how_to_know_your_shippment_wave/ Er selv i April Part 2, satt lenge og vurderte å bestille på nytt nå, for å se om jeg kan komme meg i Part 1... Skal sjekke litt utover dagen tror jeg, om April blir ledig igjen. PS! Noen i Norge som har bestilt ETTER 29.02 og havnet i April Part 1? Endret 2. april 2016 av Tyralyon Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) nå er april ledig til de som fortsatt sitter på gjerdet https://store.htcvivecart.com/store/htcemea/en_IE/quickcart/ThemeID.40563500/OfferID.48383084901?_ga=1.266027599.1949889994.1459539983 Ser ut til å være tatt allerede. Noen her som tok den? Interessant å se hvilken wave vedkommende havnet i i så tilfelle, bare følg denne oppskriften: https://www.reddit.com/r/Vive/comments/4bcsly/europe_how_to_know_your_shippment_wave/ Er selv i April Part 2, satt lenge og vurderte å bestille på nytt nå, for å se om jeg kan komme meg i Part 1... Skal sjekke litt utover dagen tror jeg, om April blir ledig igjen. PS! Noen i Norge som har bestilt ETTER 29.02 og havnet i April Part 1? ble akkurat april igjen nå Hendig den page monitor tillegget til chrome. Jeg hører et gjøkur hver gang det skjer en foradring på siden. 2 gang idag nå. Edit: Og der ble det mai igjen, det tok ikke lang tid Endret 2. april 2016 av Enceladus Lenke til kommentar
Tyralyon Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 nå er april ledig til de som fortsatt sitter på gjerdet https://store.htcvivecart.com/store/htcemea/en_IE/quickcart/ThemeID.40563500/OfferID.48383084901?_ga=1.266027599.1949889994.1459539983 Ser ut til å være tatt allerede. Noen her som tok den? Interessant å se hvilken wave vedkommende havnet i i så tilfelle, bare følg denne oppskriften: https://www.reddit.com/r/Vive/comments/4bcsly/europe_how_to_know_your_shippment_wave/ Er selv i April Part 2, satt lenge og vurderte å bestille på nytt nå, for å se om jeg kan komme meg i Part 1... Skal sjekke litt utover dagen tror jeg, om April blir ledig igjen. PS! Noen i Norge som har bestilt ETTER 29.02 og havnet i April Part 1? ble akkurat april igjen nå Hendig den page monitor tillegget til chrome. Jeg hører et gjøkur hver gang det skjer en foradring på siden. 2 gang idag nå. Edit: Og der ble det mai igjen, det tok ikke lang tid Hmm, ja, jeg forsøkte meg med en bestilling til. Fikk April Part 2... Så må vel bare kansellere den igjen tror jeg... Synd at man ikke kan lese noe av ordrenummeret. Det jeg fikk nå er lavere enn det jeg har fra før, men en kamerat har høyere enn det jeg hadde fra før og han er i April Part 1. Vet jo da ikke hvilken av de 2 ordrene mine nå som vil shippe først. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 KenSkog her i tråden bestilte i går og fikk en Part 1 april. Og slik han forklarer det så må du nok vente til en person med part 1 batch av en eller an grunn avbestiller slik at du kan ta den plassen om du er rask nok. Det er om jeg har forstått det riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå