Enceladus Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 aldri skjønt de videoene der jeg. Jeg har spilt Brookhaven og andre skumle spill, men freaker aldri ut på den måten. Overdriver med vilje for å få flere treff eller lignende. Noen av de overdriver nok ja. Men flesteparten, spesielt jentene der virker å være helt oppriktige. Jeg har opplevd folk frike ut av fiskene i The Blu så at folk lar seg skremme av Brookhaven Experiment forundrer meg ikke det minste. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Har hylet som ei lita jente når jeg har spilt The Brookheaven Experiment. Og jeg kommer garantert til å gjøre det igjen... Men endel av disse Youtube "stjernene" har en tildens til å overspille det meste. Men er tydlig at mange liker det..for dem har jo haugevis av følgere Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Virkelig dårlig oppløsning på Vive ble skuffa etter noen år med Sony hmz med 720p Pr eye ble dette et ubrukelig bilde for min del med en test på Elkjøp. Pixlated hell.... 4k paneler må virkelig komme dette var skuffende. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Virkelig dårlig oppløsning på Vive ble skuffa etter noen år med Sony hmz med 720p Pr eye ble dette et ubrukelig bilde for min del med en test på Elkjøp. Pixlated hell.... 4k paneler må virkelig komme dette var skuffende. Når en prøver for første gang/gangene og en er i teknisk analyse modus så ja er det litt skuffende med oppløsningen. Men idet en begynner å skikkelig bruke VR brillene og spillene/opplevelsene så blir oppløsning glemt til fordel for ekstrem innlevelse og 101% ren spill glede. Skal også nevnes at HTC Vive må justeres skikkelig både med plassering og justering av IPD for å få optimalt bilde. Sannsynligheten for å få optimal klarhet en kjapp tur på Elkjøp er nok lik 0. 2 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Dumt spørsmål her. Om jeg tilbakestiller windows 10 og velger å beholde alle filene på pcen, vil jeg beholde savegames i singleplayer spill og poengsummer på local leaderboards i steam? Space Pirate Trianer f.eks, jeg og min bror konkurerer med å slå hverandres rekorder her. Vil disse poengene forsvinne lokalt hvis jeg tilbakestiller pcen? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Dumt spørsmål her. Om jeg tilbakestiller windows 10 og velger å beholde alle filene på pcen, vil jeg beholde savegames i singleplayer spill og poengsummer på local leaderboards i steam? Space Pirate Trianer f.eks, jeg og min bror konkurerer med å slå hverandres rekorder her. Vil disse poengene forsvinne lokalt hvis jeg tilbakestiller pcen? Bare bruk one drive til å ta backup av savene. Steam har også cloud saves for en god del spill. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) Dumt spørsmål her. Om jeg tilbakestiller windows 10 og velger å beholde alle filene på pcen, vil jeg beholde savegames i singleplayer spill og poengsummer på local leaderboards i steam? Space Pirate Trianer f.eks, jeg og min bror konkurerer med å slå hverandres rekorder her. Vil disse poengene forsvinne lokalt hvis jeg tilbakestiller pcen? Bare bruk one drive til å ta backup av savene. Steam har også cloud saves for en god del spill. Fortsatt litt redd for at local leaderboard poengene vil forsvinne fra diverse spill. Har forsøkt å googlet litt men finner ingen garantier for at jeg ikke mister de ved en tilbakestilling. Jeg får spør på reddit. Endret 11. juli 2016 av Enceladus Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Leaderboards er lagret på ekstern server, ikke på pc. Bruk Gamesave Manager om du vil ta kopi av gamesaves. http://www.gamesave-manager.com Det er gratis, men kanskje ikke 100% brukervennlig. 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Noen som har erfaringer å dele med laptop og 980m skjermkort (ikke optimus)? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Noen som har erfaringer å dele med laptop og 980m skjermkort (ikke optimus)? Avhengig av cpu så er det et ok utgangspunkt som ligger noen poeng over mitt 780 TI+4690K. Skal du være sikker så last ned denne på steam og kjør testen på maskinen din: http://store.steampowered.com/app/323910/?l=norwegian Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Dirt Rally VR, noen som har prøvd på Vive her enda? Tror jeg må tørke støv av ratt og pedaler nå.. Får prøve å finne ut hvordan Revive funker og hvordan laste ned Oculus home. Kjipt av CodeMasters å ikke støtte Vive, men rally skal det bli alikevel. https://youtu.be/njN-bEsBeO4 Lenke til kommentar
nems Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Dirt Rally VR, noen som har prøvd på Vive her enda? Tror jeg må tørke støv av ratt og pedaler nå.. Får prøve å finne ut hvordan Revive funker og hvordan laste ned Oculus home. Kjipt av CodeMasters å ikke støtte Vive, men rally skal det bli alikevel. https://youtu.be/njN-bEsBeO4 Jeg testet dette idag med gamepad. Det fungerte fint men jeg ble litt uvel etter noen races. De har løst det greit. Menyer etc er i "vanlig view" mens alt fra selve kjøringen er i "VR view". Du trenger ikke OH for å kjøre Dirt, trenger kun Reviveinjector. 1 Lenke til kommentar
nems Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Fikk HTC Vive Pre-order bundle kodene mine ifra Komplett idag. Happy happy Fikk HTC Vive Pre-order bundle kodene mine ifra Komplett idag. Happy happy Jeg fikk 2 stk bundle codes fra HTC ved bestilling av 1stk htc vive. Har bare brukt 1 av dem. Kan godt gi fra meg den andre, men alle andre får vell samme spill uansett. Jeg og en kompis handlet Vive på Elkjøp, vet dere om vi skal få bundle også? Eventuelt hvordan vi får tak i den? Jeg jobber selv på Elkjøp og vi har ikke fått noen info om dette i butikken så vidt meg bekjent. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Dirt Rally VR, noen som har prøvd på Vive her enda? Tror jeg må tørke støv av ratt og pedaler nå.. Får prøve å finne ut hvordan Revive funker og hvordan laste ned Oculus home. Kjipt av CodeMasters å ikke støtte Vive, men rally skal det bli alikevel. https://youtu.be/njN-bEsBeO4 Jeg testet dette idag med gamepad. Det fungerte fint men jeg ble litt uvel etter noen races.De har løst det greit. Menyer etc er i "vanlig view" mens alt fra selve kjøringen er i "VR view". Du trenger ikke OH for å kjøre Dirt, trenger kun Reviveinjector. Tøft! De "how too's" jeg har sett sier at man må ha OH pre-installed. Men fint å vite at jeg slipper. At du ble uvel, har det noe med fps-drop å gjøre tror du? Endret 12. juli 2016 av Mitra Lenke til kommentar
nems Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Dirt Rally VR, noen som har prøvd på Vive her enda? Tror jeg må tørke støv av ratt og pedaler nå.. Får prøve å finne ut hvordan Revive funker og hvordan laste ned Oculus home. Kjipt av CodeMasters å ikke støtte Vive, men rally skal det bli alikevel. Jeg testet dette idag med gamepad. Det fungerte fint men jeg ble litt uvel etter noen races.De har løst det greit. Menyer etc er i "vanlig view" mens alt fra selve kjøringen er i "VR view". Du trenger ikke OH for å kjøre Dirt, trenger kun Reviveinjector. Tøft!De "how too's" jeg har sett sier at man må ha OH pre-installed. Men fint å vite at jeg slipper. At du ble uvel, har det noe med fps-drop å gjøre tror du? Usikker.. Jeg hadde litt fps-drops i starten (før jeg begynte å kjøre), men jeg justerte ned grafikk etc og hadde stabil fps etter det. Tror kanskje bare jeg fortsatt er litt overfølsom i VR.. Skal uansett teste dette mye mer. Jeg får lånt meg g27 snart, da blir det saker Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Lasta ned i mange timer her. Pakka ut ReVive Injector i mappa til Dirt Rally. Drar exe fila over injector og ingenting skjer i brillene.. Utgjort. Det kjører på skjermen i fullscreen, det skulle det vel ikke gjort? Får feilsøke mer etter noen timer på øyet. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Lasta ned i mange timer her. Pakka ut ReVive Injector i mappa til Dirt Rally. Drar exe fila over injector og ingenting skjer i brillene.. Utgjort. Det kjører på skjermen i fullscreen, det skulle det vel ikke gjort? Får feilsøke mer etter noen timer på øyet. Du må slå på steamVR i steam. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Lasta ned i mange timer her. Pakka ut ReVive Injector i mappa til Dirt Rally. Drar exe fila over injector og ingenting skjer i brillene.. Utgjort. Det kjører på skjermen i fullscreen, det skulle det vel ikke gjort? Får feilsøke mer etter noen timer på øyet. Du må slå på steamVR i steam. Står på. Legger merke til at noen kjører med et lighthouse og ikke begge, får prøve det i kanal "a".. Edit: Prøvde alt for å få det til.. Måtte til slutt installere oculus software. Nå funker det endelig. Endret 13. juli 2016 av Mitra Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 (endret) Leaderboards er lagret på ekstern server, ikke på pc. Bruk Gamesave Manager om du vil ta kopi av gamesaves. http://www.gamesave-manager.com Det er gratis, men kanskje ikke 100% brukervennlig. Local leaderboards er tydeligvis ikke lagret eksternt. Formaterte pcen og mistet alle de loale poengene på space pirate trainer som jeg venner og familie har konkurert om Men jeg tok vare på andre savegames da med gamesave mangaer Endret 14. juli 2016 av Enceladus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå