Gå til innhold

Har DU bestilt HTC Vive?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre som har bestilt ifra Komplett? Følger med på status litt oftere en hva som kan kategoriseres som normalt... :p

Nei, men jeg har et 1080 kort på vei i posten :)

 

En kamerat av meg har dog bestilt Vive fra komplett. Siste jeg hørte var at den var på vei ut. 

 

 

Anyways..

 

Noen greie tips når man viser Vive til andre:

  • If you're like me you like full immersion and have probably turned on developer mode when it comes to your grid wall seeing as you know your space. But! People that have never used the Vive and don't know your space that well will probably hit your wall about once every 5 minutes as happened to me. So please, for the love of Vive, turn on beginners mode when demoing!

  • Shoes! Yes shoes, let people take them off, now, please. The first time you used the Vive you probably forgot your wire was there too and when someone forgets it's there they will step on it, a lot! Making them take off their shoes will save some wearing and tearing of your wiring and will finally give you the opportunity to spot who's pink socks is making your underwear red...

  • Prepare games for the non-gamers! This might sound weird but think about it, a person that never touched a controller or mouse in their life just randomly tries out VR, it's gonna take you hours to teach that person how to shoot a gun, so I suggest you don't. Just stick with the "Experiences" such as TheBlue or Colosse. These require 0 knowledge about gaming and still give you a great idea about what VR can do.

  • Cleaning whipes! Clean it baby CLEAN IT! Everyone sweats, I do, you do, and your creepy uncle does. So make sure you got some stuff that can help you clean the Vive when needed. No one's gonna say "Yeh sure I'll take some of your sweat in my eyes".

  • Roof protection! Google "Vive fails" and 90% of the video's that pop up will be people smashing the roof lamp or breaking their hand against a fan. If you have things hanging on the roof, remove them or protect them, trust me, when someone breaks your lamp their hand or even worse your Vive controller you'll be wishing you had.

  • Setup your monitor and audio in a way people can spectate it. The first time I let people demo my Vive I wanted to show the people that weren't inside MY PRECIcough* my piece of technology what the person using the Vive could see, the problem however was that I had no speakers installed at the moment and my monitors were setup on the wrong side of the room making it nearly impossible! So if you have a bunch of people coming over at once, get your vr room ready for both inside vr and outside.

  • Film first time experiences, please just do it, for me D: Please? No, but seriously it's awesome being able to show people what they look like when they're in VR, I taped myself and might've had more fun watching myself shit my pants playing The Brookhaven Experiment than actually playing it... BRRrrr... I want my mommy..

https://www.reddit.com/r/Vive/comments/4ovvbu/the_guide_to_demoing_your_vive/
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har testet GTA 5 med Vive?

http://grandtheftvr.com/alpha-vive-support/

 

Laster ned nå for å teste. Men jeg må kjøpe VorpX. Er Vorp X verdt prisen?

http://www.vorpx.com/

Jeg fikk ikke den til å funke med vorpX og gta modden når jeg prøvde å få det til når jeg fikk vive første gang i mai , men så kjøpte jeg den mest for rift dk2 :p trur jeg kjøpte den på tilbud også.

 

 

Andre som har bestilt ifra Komplett? Følger med på status litt oftere en hva som kan kategoriseres som normalt...  :p

Nope, elkjøp her, raskere RMA derifra. Komplett bruker jeg kun for pc deler :p

Endret av Gintoki
Lenke til kommentar

Nope, elkjøp her, raskere RMA derifra. Komplett bruker jeg kun for pc deler :p

Elkjøp er raske dem ja. Men har bare bra erfaring med Komplett også. Dem har sendt meg nye deler før jeg har sendt inn ting som har vært defekt osv. Siste var en PSU dom duret litt. Da sendte dem en ny først slik at jeg ikke skulle ha noe nede tid med maskina :)

 

EDIT: Ble litt rot det her..sitter med mobilen :/ Wohoo, fikk det til :p

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Destinations er ganske stilig!
http://store.steampowered.com/app/453170/
 
Jeg er innom nesten hver dag for å sjekke ut tingene folk legger ut. Planlegger å bruke sommerferien på å sette meg inn i fotogrammetri for så å legge ut noe selv.
 
 
Og så denne da, har melodien på hjernen nå  :wee: 
post-56355-0-80028300-1466511433_thumb.png

Turret Singers is a recreation of an easter egg found halfway through Portal 2.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Joda jeg skal være enig at prisen er høy. Men VR gjør at selv dem simpleste spill med veldig enkel grafikk blir gøy. Om det er verdt det gjenstår å se for min del. Den blir vel sendt i morgen ser det ut som.

 

Litt av greia mi er at jeg begynner å bare bli mer å mer lei tradisjonelle spill. Har spilt i 3 tiår nå og bedre grafikk er ikke nok lengre. Håper VR vekker lysten tilbake :)

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...