Gå til innhold

Har DU bestilt HTC Vive?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter veldig med å få installert softwaren til vive.. Under installasjonen blir jeg bedt om å logge inn med HTC kontoen min, men får bare feilmelding når jeg prøver å logge inn ("Something went wrong, please try to sign in to HTC Account again"

Etter jeg trykker på "try again" så krasjer programmet. HtcIdentityAuthenticator has stopped working"....

Noen som har vært borti noe lignende?

Kontakt htc angående problemet via support chatten dems.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal vente på neste generasjon VR.

http://www.gizmodo.co.uk/2016/04/the-photo-real-future-of-virtual-reality-is-nvidia-iray-vr/

Skulle jeg valgt noe i dag hadde jeg gått for Vive framfor Ocular Rift.

Ocular Rift :rofl: Uansett. Tror Next gen VR kommer til å fokusere mest på å gjøre dem trådløse, og fikse bugs.. Grafikkmessig så tror jeg ikke du vil se så stor forskjell, men hvis du vil være på den sikre siden så skaff deg et GTX1080 så tror jeg du er trygg en god stund fremover.. Var jaggu ikke svinedyrt heller...

www.vrgamer.no/gtx1080

Neste generasjon vil ha lært mye fra denne, ha bedre HW og mye mer innhold - men trådløst, ut fra hva jeg har lest, er ikke på horisonten.

Lenke til kommentar

Vel jeg ser ingen grunn til å vente i 2 år til for å få noe som sikkert blir bedre enn dagens VR. Det er bare å nyte det nå når endelig teknologien er god nok til at det funker. 

Kjøpte meg en PC nummer 2 i dag til Vive nummer 2. Har klargjort den for 2 player galskap i morgen med venner. Dette er så syyyyyykt gøy!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel jeg ser ingen grunn til å vente i 2 år til for å få noe som sikkert blir bedre enn dagens VR. Det er bare å nyte det nå når endelig teknologien er god nok til at det funker. 

Absolutt.

Neste generasjon vil alltid være bedre - det gjelder uansett hvilken teknologi vi snakker om. 

Om en venter noen år så vil et bedre produkt være tilgjengelig. Men da vil en ha gått glipp av flere års opplevelse av teknologien det er snakk om.

Amiga var bedre enn C64. PS2 var bedre enn PS1 og PS3 var igjen bedre enn PS2. Du finner uansett neppe noen som fikk sin første spillopplevelse med C64, PS1 eller PS2 som vil påstå de skulle ønsket de ventet til nyere og bedre teknologi var tilgjengelig.

VR er endelig her. Get in on the ground floor.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Så, noen som har noen multiplayer spill og opplevelser å anbefale? Er jo ikke så mye foreløbig. Ser frem til Pool Nation  VR og Raw Data senere i år (i sommer?) Hover Junkers og Altspace er de to jeg kan komme på nå som har skikkelig støtte for flere spillere.

Ellers får jeg vel lage mine egne eksperimenter i Unity, men det ser litt vrient ut å få til  :hmm:

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Vive'n min funker 100% på den andre PC'n min.  :)  Heldigvis! Er helt sikkert noe USB-tullball med hovedkortet på den PC'n jeg bruker til vanlig. 

Liker Virtual Desktop veldig godt, men utrolig vanskelig å lese skrift om jeg ikke bretter hele "skjermen" rundt meg. Noen andre som sliter med det samme?

Lenke til kommentar

Vive'n min funker 100% på den andre PC'n min.  :)  Heldigvis! Er helt sikkert noe USB-tullball med hovedkortet på den PC'n jeg bruker til vanlig. 

Liker Virtual Desktop veldig godt, men utrolig vanskelig å lese skrift om jeg ikke bretter hele "skjermen" rundt meg. Noen andre som sliter med det samme?

Skriver dette fra Virtual desktop. Screen size er satt til 100 grader, curved. Ser alt helt klart og tydelig. Funker veldig bra :)

Lenke til kommentar

Skriver dette fra Virtual desktop. Screen size er satt til 100 grader, curved. Ser alt helt klart og tydelig. Funker veldig bra :)

Størrelse 100? Hvilken avstand har du satt den? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...