mgjerstad Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 De av dere som har fått sporingsnummer, når fikk dere bekreftelsesmail ved bestilling? Jeg fikk min 16:15 og er i wave 2. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) De som har fått deres HTC Vive bestilling - Fikk dere i det hele tatt sporingsnummer først? Her er svaret jeg fikk fra HTC for noen dager siden: Vi har mottatt betalingen og din HTC Vive vil bli snart sent. Du bør motta en epost om ikke så lenge med sporingsnummer for din forsendelse.Du ligger foran de fleste som har kontaktet oss for status oppdatering, så det burde ikke være så lenge til. Litt rart at jeg er foran i køen, men at mange nå tilsynelatende får sin bestilling, og jeg har ikke en gang fått sporingsnummer.. Her er beskjeden jeg fikk fra HTC da jeg spurte om alt var i orden med ordren min: Vi sjekket nettopp din ordre og alt ser bra ut. Statusen nå er at transaksjonen er godkjent, men beløpet er ikke trukket fra din konto. Vi trekker ikke beløpet før vi sender din HTC Vive, og det skal ikke skje om alt for lenge, bare et par stykker foran deg i køen. Mottok denne mailen på torsdag. Tipper du får mail med sporing ganske snart du også Endret 11. april 2016 av Enceladus Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) De av dere som har fått sporingsnummer, når fikk dere bekreftelsesmail ved bestilling? Jeg fikk min 16:15 og er i wave 2. Mottok min bekreftelse 15:22 i følge gmail. Er wave 1. Endret 11. april 2016 av Enceladus Lenke til kommentar
mgjerstad Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 De av dere som har fått sporingsnummer, når fikk dere bekreftelsesmail ved bestilling? Jeg fikk min 16:15 og er i wave 2. Mottok min bekreftelse 15:22 i følge gmail. Er wave 1. Pre-ordre startet vel ikke før kl. 1600 norsk tid? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 De av dere som har fått sporingsnummer, når fikk dere bekreftelsesmail ved bestilling? Jeg fikk min 16:15 og er i wave 2. Mottok min bekreftelse 15:22 i følge gmail. Er wave 1. Pre-ordre startet vel ikke før kl. 1600 norsk tid? date: Mon, Feb 29, 2016 at 3:22 PM står det på ordrebekreftelsen min. Roter jeg med konverteringen når jeg sier at 3:22 blir 15:22?? Spurte en haug med surrete kunstere her nå og alle mener jeg har tenkt riktig. Men jeg aner noe ugler i mosen lol. Lenke til kommentar
mgjerstad Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 De av dere som har fått sporingsnummer, når fikk dere bekreftelsesmail ved bestilling? Jeg fikk min 16:15 og er i wave 2. Mottok min bekreftelse 15:22 i følge gmail. Er wave 1. Pre-ordre startet vel ikke før kl. 1600 norsk tid? date: Mon, Feb 29, 2016 at 3:22 PM står det på ordrebekreftelsen min. Roter jeg med konverteringen når jeg sier at 3:22 blir 15:22?? Spurte en haug med surrete kunstere her nå og alle mener jeg har tenkt riktig. Men jeg aner noe ugler i mosen lol. Jeg satt og så på nedtellingen til pre-order startet kl. 16. Etter febrilsk F5ing i et kvarter fikk jeg endelig bestilt. Regner du med at det ikke var sommertid i februar? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Jeg satt og så på nedtellingen til pre-order startet kl. 16. Etter febrilsk F5ing i et kvarter fikk jeg endelig bestilt. Regner du med at det ikke var sommertid i februar? haha så nå at tidsinnstillingene mine i gmail var helt ut å kjøre. Det forklarer en hel del pluss litt til Fikset nå.. 16 er riktig ja Lenke til kommentar
mgjerstad Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Jeg satt og så på nedtellingen til pre-order startet kl. 16. Etter febrilsk F5ing i et kvarter fikk jeg endelig bestilt. Regner du med at det ikke var sommertid i februar? haha så nå at tidsinnstillingene mine i gmail var helt ut å kjøre. Det forklarer en hel del pluss litt til Fikset nå.. 16 er riktig ja Så du fikk bekreftelsesmail 16:22 og kom i wave 1, mens jeg kom i wave 2 med mail 16:15? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Er ikke noen som vil lage en Steam-gruppe eller noe sånt for norske folk med Vive? 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) Er det noen jeg kunne prøve en liten VR Demo i HTC Vive? i nærheten av oslo. Jeg har pre-ordra HTC Vive men nå er jeg usikker på om det er det riktige valget siden vis bildet på Oculus Rift er skarpere så vil jeg gå for det. Her er HTC Vive og Oculus Rift i Elite Dangerous https://www.reddit.com/r/oculus/comments/4e4s7q/elite_dangerous_rift_vs_vive_comparison_photos/ i de bildene på reddit så ser jeg at det er litt bedre å lese teksten på Rift Skal bruke VR for det meste i Flight simulator som DCS World men også andre spill tenkte jeg å spille i room scala. Endret 11. april 2016 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) Ingen av vennene mine i området hvor jeg bor har fått seg vive, så jeg tar med glede i mot venne forespørsel av norske folk på steam Jeg fikk sporing kl 20.30 torsdag kveld og fikk vive'en kl 14.53 på fredag, altså dagen etter. DHL er bare helt fantastiske når det gjelder varelevering. Angående om hvor høyt vive'en skal sitte, så stemmer det med at mange folk har brukt den feil. Naturlig så tar du den på deg som skibriller og tenker bildekvaliteten er som så. Men hvis du tar den på deg korrekt, altså høyere opp på pannen, så ser du mye bedre! Satser på noen adder meg på steam, så kan vi ta noe hover junkers i kveld? Har egen teamspeak også Steamid: Stigmeister Endret 11. april 2016 av stigzy Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Er ikke noen som vil lage en Steam-gruppe eller noe sånt for norske folk med Vive? Kjør på! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Lagde en kjapt http://steamcommunity.com/groups/vimedvive/ Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Synes det er litt kjipt at folk har hoppet inn i køen foran meg som bestilte for ganske lenge siden nå.. spesielt nå som folk har begynt å motta Vive. Men, jeg prøver å smøre meg med tålmodighet og vente til mai. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Fan som tid det skulle ta da. Er på day1 order(29 feb), men ingen forsendelse så langt. Ikke banktrekk heller. Flere med day1 ordre som ikke er sendt enda? Lenke til kommentar
1969 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Hvordan er Vive i forhold til spill som skyrim, elite dangerous osv ? Jeg har liten interesse for spill der jeg må stå midt i rommet og veive. Med oculus rift måtte man gjøre noen grep men det funka relativt greit. Lenke til kommentar
mgjerstad Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Fan som tid det skulle ta da. Er på day1 order(29 feb), men ingen forsendelse så langt. Ikke banktrekk heller. Flere med day1 ordre som ikke er sendt enda? Det er bare de som har bestilt de første 8 minuttene (sånn ca.) som har mottatt så langt. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Fan som tid det skulle ta da. Er på day1 order(29 feb), men ingen forsendelse så langt. Ikke banktrekk heller. Flere med day1 ordre som ikke er sendt enda? Det er bare de som har bestilt de første 8 minuttene (sånn ca.) som har mottatt så langt. Ah ok. Fikk ikke slengt inn min ordre før i siste liten ved midnatt, så da er jeg nok fortsatt langt igjen på lista. Lenke til kommentar
Tyralyon Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Fan som tid det skulle ta da. Er på day1 order(29 feb), men ingen forsendelse så langt. Ikke banktrekk heller. Flere med day1 ordre som ikke er sendt enda? Edit: Leste ikke alle kommentarene før jeg svarte, ser du allerede fikk svar... Mange som er på day1 og ikke har blitt sendt enda. Det seneste jeg har registrert sendt (bortsett fra noen få unntak) er vel 9 minutter etter at pre-order startet. Jeg fikk ikke tilsendt confirmation mail før 18 minutter over, og jeg regner det som veldig sent. Jeg regner meg som heldig hvis jeg får den i neste uke. Endret 12. april 2016 av Tyralyon Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Hvordan er Vive i forhold til spill som skyrim, elite dangerous osv ? Jeg har liten interesse for spill der jeg må stå midt i rommet og veive. Med oculus rift måtte man gjøre noen grep men det funka relativt greit. Det er ganske likt, men med Vive har du muligheten til bruke room scale. Du må ikke. Du kan sette opp som stationary også. Elite Dangerous f.eks ligger under SteamVR listen av spill i Steam, og som kjent er Vive et produkt laget i samarbeid mellom Valve/Steam og HTC. Så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå